Monday, January 24, 2011

KISAH KURSUS AKU MINGGU LEPAS...- kisah kena berlari 3 round padang kawat,, kelas yang mengantuk, makanan yang sedey...PART 3

Part 3

Aku tido nnyenyak giler....
PENTIPU!!!
aku tak mampu nak close my eyes pun...
dok fikir toyol isap jari kaki akulah...fikir pontianak dok baring sebelah aku sambil tersenyum la,
dok fikir pocong dok buat fashion show kat tengah2 koridor tu.....
persetan betul mendula oblongata aku nie.....!!!
sudahnya berpeluh2 aku tidur diselubungi selimut tebal....(nak elak toyol isap ibu jari kaki and nak elak hantu kongsi katil ngan aku, konon).
Sudahnya aku wakeup jam 5.30 ngan mata macam drug addict.
Bukan aku jer...satu doom pun berfikiran macam aku..masing2 jam 3 pagi baru dapat lelap..kalau aku tau..dah lama aku ajak diaorang berborak...kan???

Pagi tu berjalan lenggang kanggunglah kaum hawa ke padang kawat dengan harapan..eksesise cikit-cikit jer....agak-agak goyang pinggul and pusing2 kepala jer....rupanya haaa hambik ko..
3 round padang kawat aku kena lari......1st round aku maintain lagi.....bekas pelatih terbaik skuad..mana boleh 1st round serender kan????....ego mesti ada.....nak..nak..member drebar aku tu pun pelatih skuad terbaik 2002...aku 2003...and ada sorang budak dari IPK Perlis tercalon pelatih terbaik skuad 2006, tapi tak menang...so...EGO>>beb..EGOOOO......peserta wanita lain kebanyakannya dah serender and 3 orang tak lari sebab ngandung and baru lepaas bersalin.
2nd round....aku dah mula kejung lutut.....kengkawan aku pun dah start mula membebel bawah sedar,
otak aku dok kata..setop! setop!.....kaki aku dok kata..lek....dulu...lek dulu...ego babe ego...
round ke tiga...nafas aku dah serupa lembu nak kena sembelih.....
aku dah rasa kurang oksigen jer....mana taknye..lari ngan budak lelaki....yang bertahan pompuan pun 3 orang jer....aku, drebar aku and budak junior yang sporting.....
huh....sib baik 3 round jer.........then jurulatih kata leh berhenti....
NASIBBBBB BAIKKK 
aku rasa cam nak terkangkang kat atas padang kawat tu je dan...kalau tak mengenangkan kaum adam yang hensem mensen yang turut sama bernafas cam lembu ada kat sekitar aku....
dah lama aku terbaring atas jalan TAR tu.
siannnn aku......

Sudahnya.....aku letih and tertido dalam kelas.....
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno