Monday, January 31, 2011

Last Message untuk Mummy Ayu..!!!!!!!!!!.......

Wei ko......sibuk sangat ker?......
ofis aku dah tinggal aku sorang jer nie.....berdua ngan Maya Karim....
Maya Karim dah mula kasi hint bila aku nak kuar makan, idak dia nak join beli........

Ko, cepatlahh jawab....
Aku dah le baru baik demam nie....kang kalo aku jalan sensorang dalam gerimis hujan kang....buatnya aku jatuh tergolek tengah jalan, luka kepala lutut, pastu kena simbah air lopak dengan kereta....demam pulak....sapa nak jawab??? ko la kena jawab ngan laki aku.

Pastu basah kuyup pulak tu, kalau aku nie jenis body cantik, takpe lah jugak..kira seksilah jugak basah kuyup dalam hujan.

Baik ko jawab cepat Ayu, sebelum aku keluar dari ofis gie cari makan nie..
cepat....
ko x rasa bersalah ker?....buatnya aku sesat tengah jalan time nak cari makanan kang...naya jer...
ko jugak kena buat report polis....
sapa nak jawab ngan anak2 aku...ko jugak....dah le anak aku si starbuck latte tu manja ngan aku..

so..jawab cepat message aku, sebelum aku blah tinggalkan ofis..

sekian!
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

sabar woi..sabar..
Suziey kata ok..dia keja....apa2 nanti aku roger..buat permohonan jab kat boss aku...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno