Thursday, January 27, 2011

Saya demam......tak suka lah....

Saya dah mula start demam hari nie
semalam macam rasa tak sedap badan, tapiu masih boleh bercucuk tanam
tapi hari ni, saya dah mula rasa demam yang menyebabkan sistem kepala berat secara tetiba, sistem rongga hidung yang tidak dapat mengesan bau yang sedap2 dan sistem perparitan air lobang hidung yang deras secara tetiba.
Tak suka keadaan ini sebab
  1. hari ini ada makan besar, tapi saya tidak dapat menikmati makanan itu dengan sungguh2!
  2. hari ini, aircond kat ofis terlalu sejuk - penyumbang utama saya makin demam
  3. hari nie ayu ajak keluar tgh nanti, mesti saya takde mood nak gelak besar2, and nak buat lawak bodo
  4. suppose sabtu nie saya jadi emcee untuk satu majlis, but suara sengau and saliran paip air hidung non setop mengalir, camno tu.
  5. hari ini ada meeting, malulah asyik kena buang air paip hidung depan ofis mate-kang digelar penyebar virus 9walaupun aku tau, bebudak ofis suka virus aku nie-leh mc)
  6. kena datang kelas sebab subjek prof. kalau tak dtg dia tak kasi markah A. Alahai.....
  7. hidung luka sebab selalu bersin and lap guna tisu-cakitnyaaaaa
  8. tisu kat ofis makin habis angkara sistem perparitan yang keluar dari idung saya sangatlah lancar-oh! saya pakai tisu saya jenama Scott eh, saya tak pakai tisu pejabat jenama Premier tu (tak timbul isu menghabiskan wang rakyat eh...ehehehe)
  9. time demam nie ingatan saya sangat kureng- saya lupa itu lah saya lupa ini lah, perkara penting pun boleh lupa.isk.....
  10. saya tak suka sakit time nie, sebab? Kesayangan saya yang 3 orang tupun sakit jugak...cuma lain2 jenis penyakit je......kesian kami satu family...sob sob..sob....
itu lah sebabnya saya tak suka demam.....uwaaaaaaa....

Me Naughty..me Netty

5 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

moga cepat sembuh...dan saya pun tak suka gak

mummy_ayu said...

sian ko....makan ubat..
telan 100 plus bebanyak bukan coke tau..

Sidratul Muntaha said...

manalah ko tak sihat nett
blik kursus
tentulah ko penat
pastu letihy lesu
klu aku
dah tumbang kot>?!

Unknown said...

Orang kata kalau bapak eh demam tak per lagi, kalau anaknya demam beregu dgn bapak pon tak per lagi..jgn maknya yg demam...leh tunggang langgang umah..tul ker? huhuhu

Mush tag Net..ada kat blog Mush..Thank you...

semoga cepat sembuh eh

zh-ena said...

mcm maner dah elok ker hari nie
jgn lupa mkn ubat


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno