Monday, January 24, 2011

KISAH KURSUS AKU MINGGU LEPAS...- kisah tidur dalam kelas, makanan dan berbalas2 sms........PART 4

Part 4

Sebab terlalu letih, kerja aku terlelap jer dalam kelas....sebab sejuk ada air cond
thanx tu kawan drebar aku yang selalu tolong kejutkan and kasi gula-gula berangin...
kasi aku sakit perut memulas......
mula-mula tu makan cam biasa..style traning katakan...
tapi ditukarkan serta merta menjadi best \sangat best......so aku kasi A+ untuk makanan
tapi tetap gak makan kat luar muahahahahahaha
Mc D dah jadi makanan ruji...err sebenarnya nyaris2 jadi makanan ruji.

yang best tu...aku tumpang berbangga dengan kawan drebar aku sebab bakal dapat cinta sejatinya disana..
tak tau lagi..harap-harap jadilah.....
lagipun dah mula masuk hari ke 2....geng-geng pompuan semua kepala sangat best!
 yang jadi group aku....si drebar, Mas yang baik hati and OLin yang sangat terbuka dan giler...
kami berempat selalu ke mana-mana.......bukan tak baik dengan lagi 5 orang cuma...dua orang dok berkepit ngan husband masing2 and yang lain ibu ngandung...tak leh gelak kuat2...nanti terberanak....
so, kami jer leh berjimba-jimba.....

Nie la kengkawan aku yang best tu......nanti kalau turun KL helo-helo eh.......
 Seronok dengan budak2 nie...siap boleh buat b irthday party dalam doom lagi....dasyatttttttt!!!!
(aku dengar siri lain asyik gaduh jer geng2 pompuan dia)......
2 minggu kursus..memang best! aku suka....and aku dah mula rajin berjogging...kih kih kih..
nafas cam lembu dikurangkan menjadi nafas cam kambing jer...
ok la tu.....

tapi badan tak kurus..sila salahkan makanan yang enak2 di situ ya...
Bila aku kata aku seronok kursus nie..memang betul..sebab geng2 kepala best
president kursus yang best jugak...and pandai mengelak kelas malam....ehehehehhe
harap-harap aku lulus exam kursus nie..aminnnnnnn
dah..habis cerita! dah takde part 5 dah...

THE END
Me Naughty..me Netty

1 comment:

Suziey Ahmad said...

byknya part..bags..ko suka ye kursus..tp nape xkurus? ko byk ngelat kan..hehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno