Wednesday, January 26, 2011

Bootss.....cita rasa muda mudi masa kini......

Citarasa muda mudi masa kini???? tapi rasanya time zaman aku era zaman feminin "angin bayu" dulu pun dah memang fehmes boots nie...akulah salah satu manusia kat muka bumi nie yang teruja paksa mak aku beli boots...time tu aku form 3 kat sabah. Sanggop tu paksa mak aku ke SOGO, KL carikan kasut boots hitam and skirt ala2 AS-feminin yang selim melim tu. Sekarang AS lebih kurang size aku jer muahahahahaha......dah dapat kasut boots terus terbang ke KK, Sabah, tayang kat member...ape daaaaaa.....(so, kalau anak aku berperangai cenggitu, aku tau lah dari mana datangnya gen tu....)

Tapi sekarang nie, makin fofular balik boots nie...ada kaler2 pulak tu......korang kalau berminat leh order kat ONE HOT MINUTE blog. Aku suka terjah blog dia...sebab dia ada jual buku2 yang chomelsss.........

photo taken by force at one hot minute blog :)
kaler merah tu nampaak cantik kan?........eheheheeh

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno