Saturday, March 10, 2012

Kenapa Aku Tak Pergi Charles N Keith Warehouse sale.....

Giler ko....up to 90% sale tu...
berpinau mata acik haaa.....
bersungguh-sungguh ajak ayu...but then.....terfikir gak..mostly warehouse yang aku pernah pergi...memang cam harems jer.....dah le kena handle rempuhan orang...ketiak basah lak tu...ngeriiiiiiiiii.
So aku mengambil pendekatan...tunggu dan lihat komen-komen dari wanita-wanita yang telah pergi @ mengharungi lautan manusia kat warehouse Charles n Keith kat Subang.

so....aku ke web shoppingnsales untuk tengok komentar-komentar orang yang dah pergi...
setelah aku baca...
confirmlah!........aku rela pergi butik C&K kat Midv lagi dari bersusah payah cari penyakit ke warehouse C&K Subang.........since it is their 1st warehouse sale...so....dari segi apa yang dah aku baca, C&K takde pengalaman lagi handle warehouse...tak taulah betoi ke tak.....

antara komen yang aku baca...adalah seperti kat bawah ni..... nak baca lagi...sila ke blog shoppingnsales

cut n paste dr www.shoppingnsales.com

macam-macam lagi komen........today sabtu...hmm lagi ramai kot.......
but then......apa nak dibisingkan...
DAH NAMAPUN WAREHOUSE SALE.........dah tentu-tentulah sesak kan.......
hanya yang mempunyai kendiri diri dan semangat juang yang tinggi jer yang digalakkan ke warehouse ni..
eheheheheheh...

tapi cam jeles je baca komen sorang wanita ni...dia belanja RM400 for 10 kasut!!! ayooooooooo!!! jeles tahap gabana!

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno