Friday, March 2, 2012

Tetiba Nak Makan Bento


Sib baik ko kerja net....so dapatlah merasa beli Bento duit sendiri
aku kan over..pantang tengok drama Korea atau jepung
kalo bab artis sana tengah makan dalam drama,
mulalah aku leleh....nak makan benda sama

ni kes aku tengok cerita jepung laa...tetiba nak makan bento macam retis jepung tu
tak lain tak bukan aku  berdesup ke kedai runcit kat Midvalley
wah!!! kedai runcit ko lebelkan shopping mall tu Net??????!!!!
ahaks.........
aku ke jusco petang semalam and terus cari bento
nampak beto yang small set
aku tamak!!!
taknak yang small
aku nak big size macam takuya punya lunch set

so aku amik set kat atas tu, rege rm11.90sen satu set
berkobar-kobar ni.....ke jusco midv hanya nak beli
mende alah ni
then balik umah.
laju-laju carik chopstick!
sudu garpu tak pandang dah.......
start makan sambil tengok tibi
cedaaaaaaapppppnye...
tapi tak habis......
sebab terlalu banyak.
napsu...napsu.....
lenkali beli yang small size......toksah gatai cari big size
ko makan sorang Net! bukan share....

oh lupa isi dalam set bento adalah ayam sayur, hot dog, nasi, er dan adalah..aku tak tau nak sebut

sekian.


pengaruh tibi ke atas aku memang kuat!

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno