Friday, March 30, 2012

Paling Suker Coklat Sorini.....sampaikan pembalut coklat tu aku ambil sebagai tema kaler baju raya tahun ni.

Betul
shedap....lemak berkrim, disukai oleh Pak Mie...ehehehe
Bukan tak pandang Cadbury.....pandang tapi tak sesedap Sorini
Selalu kalo ada duit lebih cikit
singgah ke The Cocoa Tree kat The Gardens/Midv


and beli coklat timbang ni.....aku ada kad ahli so dapat diskaun eheheheh
best....makan ramai-ramai lagi best!
sambil berpantomin dalam hati, takkan aku jer beli...
korang bila nak belikan? kan? kan? kan...sampai bila nak makan free
ouch! ouch! ouch!


nampak bulat...tapiiii eheheh.....salah satu warna pembalut plastik cekelat tu
adalah tema salah satu baju raya aku yang sedang dalam pembikinan..
eheheheh..... cer teka yang mana?

eheheheh

Me Naughty..me Netty

1 comment:

fazilzura said...

mesti wrna gold2 brown kan kan


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno