Monday, March 5, 2012

Ada sesiapa tahu tak kat mana nak dapatkan susu kambing yang murah harganya dan boleh beli banyak.

yer, cuma nak tau jer
sebab sebelum ni asyik beli susu kambing kat farmasi the gardens
harga dia rm5 satu botol kecik tu......
tak tahanlah kalau setiap hari minum dua botol...tiap bolan...adehh

so nak mintak jasa baik korang if kenal mana-mana pengusaha kambing yang leh jual murah susu kambing............jasa baik korang disudahi dengan terima kasih

sekian

*_*
Me Naughty..me Netty

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

ko tnya bpk aku la
bpk aku mmg bela kambing

notti netti said...

sm-bpk ko dok mana?

Sidratul Muntaha said...

bpk aku dok meru
ko nak ke no dia?!

Nadia Bakly said...

We provide fresh goat's milk. Susu kambing segar yang frosen. Call Ahmad 0162113035 :)

Suana Zhar said...

promosi harga awal tahun susu kambing ha-goat.
http://suanazhar.blogspot.com/2012/12/promosi-harga-susu-kambing-hi-goat.html

Nur M. said...

Asslm semua.
***PROMOSI 3PEK 500g RM100. SILA PM @ SMS ke 0195250653

IBU SUSU KAMBING produk yang KAYA dengan kandungan KHASIAT yang TERBAIK dan MAMPU meningkatkan kualiti KESIHATAN selain mendapat keBERKATan dengan mengamalkan SUNNAH nabi.

Bukan hanya sesuai untuk DEWASA malah KANAK-KANAK juga boleh merasai KELAZATAN produk ini.
- ibu mengandung
- ingin hamil
- dalam pantang
- menyusukan anak
- surirumah
- wanita bekerjaya
- lelaki bekerja berat
- warga emas
- sakit-sakit sendi
- remaja / pelajar sekolah
- kanak-kanak imunisasi rendah
- dll

DiJUAL dengan HARGA BORONG dan MEMPUNYAI RASA YANG SANGAT SEDAP, MENYELERAKAN & WANGI.

1KG RM60 + RM9(POS LAJU)
500G RM35 + RM6(POS LAJU)

PM www.facebook.com/iskagenpenang @ SMS ke 0195250653 untuk pertanyaan. Available 24/7.

‪#‎vitamin‬ ‪#‎khasiat‬ ‪#‎sususedap‬ ‪#‎ibususukambing‬ ‪#‎hargaborong‬ ‪#‎susudiet‬ ‪#‎niagaonline‬ ‪#‎bisnesonline‬ ‪#‎sedap‬ ‪#‎supplementdrink‬


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno