Wednesday, March 28, 2012

Old School Perfume...kembali


Ini Si Tommy Girl
saya pesan pada seorang officer di KLIA
pewangi ni dah lama dah..
1st time saya beli time tu pewangi ni baru keluar *if not mistaken* la
waktu tu umur saya 19 tahun
saya beli botol besar
*lebih kepada bapak saya bagi duit untuk belajar tapi saya beli perfume di atas untuk kegunaan peribadi"
tapi faham-fahamlah tinggal bersama kawan-kawan di iTM ketika itu
perfume aku...ko punya..perfume ko aku punya
teman sebilik saya pun jenis giler perfume
sib baik...during that time saya kekal with cik tommy di atas dengan Ralph Lauren Romance * I heart this perfume*
banyak kenangan perfume kat atas tu....si tommy
bila saya beli kelmarin mulalah kenangan mengusik kekabu
teringan x.xx.x.xx boypren laaaa
teringan secret admire laaa
teringat kena ngoratlah
sebab?
saya dating or lalu tepi diaorang saya pakai perfume ni
after masuk training
stop guna perfume...time training kan selalu berpeluh..tak suka perfume combine with peluh
bau lain macam....!
;
;
;
bila dah kerja...
sekali lagi si tommy menyinggah dihati
encik soami time tu getek nak ngorat saya
hadiahkan saya perfume ni
wah!!! kenangan mengusik kekabu lagik....
;
;
;
teringan ex boypren satu hal...*my 1st*
then teringan encik soami ngorat lagik....
nyampess mak!!!
;
;
;
then setop!
since banyak perfume lain lagi ada kat dunia ni kan
;
;
;
last time saya ada beli 3 botol perfume 
Fake punya
but bukan untuk kegunaan saya
itu untuk ditayangkan jer as miniature kat dalam lemari
dok diam-diam kat dalam lemari..kasi show off sikit bahawasanya saya ada banyak perfume
jangan mak aku pakai udah...gatal kang.
;
;
;
ok..berbalik pada cerita si tommy
apa yang saya nak highlight kan...
ialah..
perfume pertama saya sebenarnya bukan cik tommy
but Miss Davidoff Aqua


time tu ikut bapak saya ke Labuan
dia belikan....tapi saya jarang pakai
sebab 1st perfumekan..sayannnggg, cuma tak ingat kat mana end nya riwayat perfume ni
;
;
;
sehingga sekarang banyak dah perfume yang diguna
but setop
tahun lepas until sekarang saya guna
Marks & Spence Eau De Toilette ROSE! complete with shower cream, lotion etc
wangi sangat and bau pompuan sesangat

;
pakai dengan harapan kombang kat Ampang tu selalulah hinggap
hampehhhhh....kerja..kerja,,,kerja!!
camno nak buek anak camni!
*eh! tetiba emo?*
;
'
;
;
mulai hari ni...saya akan mula berperfume with si Tommy kembali
wah...kenangan mengusik kekabu lagiiiiiii

psst dengan ROse de tandas tu boleh la saya spray satu badan satu bilik satu tilam...
tapi dengan si tommy ni...cukup pergelangan tangan and leher..
sekian...


Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno