Saturday, March 3, 2012

Apple celup cekelat....part one *__*

Ini apple........kaler ijau and mewrah.....rumah aku memang banyak buah. Makan je malas!
Tapi tadi aku tetiba kesian tengok buah ni sebab banyak dah kecut
cepat tua apple ni
maka...aku pun cuci bersih-bersih
tujuan?????
nak buah apple celup coklat pelbagai gaya.

Uish! berkilat tetiba apple ni
cam dah polish!
dah tak tau mana satu apple mewrah and apple ijau.
aku cat guna apa??? ehehehhe
ini namanya proses meng'caramel'kan apple
kasi manis shedap! shedap gitew
satu lagi nanti memudahkan proses cekelat, melekat terus kat apple skin
tapi seyes.....celup caramel ni pun dah shedap!
camne nak buat?????
cairkan jer gula dalam air and letak pewarna mewrah
kasi sampai jadi likat then cepat-cepat celup apple
jangan korang kamekaze celup jari dulu dalam periuk gula panas tu
cacat jari korang jangan tunding kat aku
aku dah kasi warning bernas dah ni.
walaupun aku nyenyaris nak celup jari aku tadi
dah habit!

Uish! tetiba gambar orang tengah nganga makan apple cekelat
siapa orang tu?
tak nyempat bagi apple kering dulu.
aku laaa.......ehehe takkan laki aku kan?????
idoknye dia nak makan mende ni

tapi kenapa tetiba jer gambar orang makan
mana gambo celup cekelat????
haaa nak tau.....gie jer la kat blog CAKE aku

cam tak sesuwai xplain kat sini
muahahahahah


tapi ni baru part one.


Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno