Wednesday, September 14, 2011

Yesterday yang ntah apa-apa- Aku Food Poisoning.....

yup...one..by one.....perkara yang tak berapa best datang...
yesterday aku diattack food poisoning yang straight to the point membawa gejala-gelaja muntah dan cirit secara serentak!....fuh..letih buat 2 kerja dalam masa yang sama...nyampahpun ada...menderita...jangan cakaplah....

Akupun tak tau, apa yang aku makan....padahal kelmarin on Monday, aku puasa. Balik ofis jer aku tengok husband aku dah terlentang....dia start dulu cirit birits....and aku buat bubur untuk dia...everything going just fine!.Aku siap boleh buat kek, lari kejap pergi MPH MidValley...(laki aku tidur after makan).....buat sampul raya......at the end....around 3am....bolehpulak aku mimpi aku diserang sakit perut...bukak-bukak mata..ya! memang aku sakit perut..yang saaaaangat sakit......ke toilet...haaa hambik ko..atas bawah keluar....yang aku tak tahan tu, muntah......sampai dah tak ada isi dah kat dalam perut ni nak keluar...tapi still nak muntah..adalah jugak 5 kali aku muntah....bewrak jangan cakaplah..tupun dah sampai takde benda nak keluar dah. Haremsssss......

kerja aku asyik mengerang jer..bukan mengerang sedap..mengerang sakit la dei!.....
sampailah aku tertidur around 8o'clock........tahan sakit......pukul 10 aku terjaga, sakit pewut balik.....laki aku landing baik jugak..dia sakit pewut jugak....aku ke klinik depan rumah and doktor bagi ubat baik punya yang bila aku telan jer...alhamdulillah..dah tak muntah and cirit lite-lite jer. Ikutkan aku takmo makan, sebab bila makan or minum air jer mesti aku muntah atau bewrak...tapi aku takut pulak pewut aku kosong, lagi parah.....so aku makan bijiran jer.....

Seyes cakap...dalam duk tercirit tu, sempat gak aku timbang..wah! I lost 3 kg.....!!!!! ehehehehehehehe....usaha net..usaha!!!!! hahahahahah

pagi nie gie ofis, perut masih sakit-sakit and aku lapar gilerrrrrrrrrrr!!!!!.........aku bawak bekal bijirin and suisu, tapi rezeki pagi ni, ada KTA aku yang baru sambut raya (settle puasa 6) dia buat makan-makan...so aku bedal sepinggan meehon......alamdulillah..harap-harap perut ni ok lah..tak ke toilet.

heheheh

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno