Monday, September 26, 2011

Cantik Tak Bakal Katil Saya?

Semalam ke Midv teman kakak ipar terchenta.
Just nak teman sebenarnya, takde niat tersembunyi yang lain.

Pameran tu aku dah lupa apa namanya...tentang rumah-rumah laaa...
more on perhiasan, ada gazebo, tilan, kipas, cctv, filter water, induction cooker...macam-macam lagilah yang boleh memukau mata aku.....
tapi tak ramai malay laa..most is chinesa. maybe malay ke rumah terbuka kot.

so..tersinggah satu tempat ni..
hmm nampak gayanya dah ter'ehem' (batuk kuat sikit) benda ni...
hmm tunggu habis belajar next year...then pindah rumah...then baru dapat benda ni....

Apa kebenda tu???

 Haaa ini lah dia benda tu...eheheheheh..harga??? malas mau cherita....aku pilih putih..but tetiba round kat tempat lain...kaler hitam pun nampak cantik..kalo tido, ular hitam lalupun tak sedar. Er ular hitam binatang maksud aku..bukan ular hitam yang boleh buat anak tu yer.

Diamond-diamond dia tu chantiks..walupun bukan yang sebenarnya diamond....dah macam kerusi chesterfield dah ha.....

then dapat free sofa tv ni...ada 2 and 3 seater. Kaler..aku pilih putih but boleh tukar.........untuk letak dalam bilik, untuk letak kat ruang tamu rumah baru nanti..is NO..NO.....

huhuhu, tak sabar nak habis belajar...boleh pindah rumah bertanah...boleh buat birthday party and kenduri kesyukuran....dan bolehlah rasa takut rumah kena masuk pencuri. Selama ni rasa selamat je duduk kuarters.

hmm mana tau dengan newkatil ni dapat new baby kan?......anak kucin pun boleh......

Me Naughty..me Netty

1 comment:

mama tisya said...

cun2 bakal katilmu itu..tp tk katil br pn leh je kalo nk new baby:-p


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno