Wednesday, September 28, 2011

Sekejap je makanan dah habis....alhamdulillah......raba perut masing-masing...

Buat pertama kalinya aku nak ucapkan terima kasih pada kak "Maya Karim" @ akak KTA aku kerana berjaya menghilangkan kemasinan rendang ayam aku. Cayalah kak.......akak berjaya totop molot orang-orang yang akan bagi peribahasa perli pada saya seperti rendang masin tandanya nak kawin tu........uishh ko..akak dah kawin nak kawin apanya lagik...somi akak idop lagi haaaaaaaa.......

huhuhu ok...dengan ini selesailah sudah majlis raya kelolaan saya tadi yang diadakan secara lite-lite.......bebudak ofis sangat baik budibahasa mereka..masing-masing makan sekelompok jer and makan tunduk tak pandang kiri kanan. Tak taulah sama ada lapar atau disiplin diri yang diterapkan di dalam diri masing-masing sejak lahir. Tak percaya?? lihat gambo ni.

kan? macam penempatan sekelompok jer........macam bau lepas kena tazkirah dengan akak Maya Karim pun ada haaa........


see....habis kan?...tinggal saki baki jer..........laju pulak tu habis.....tapi aku tengok 2 ekor ayam macam tak cukup jer untuk kami makan...padahal budak kat ofis bukan ramaipun..yang kat atas tu jer....tapi cepat habis..alhamdulillah....senang nak basuh tupperware nanti. Apa-apapun ramai yang suka kuah kacang aku....ehehe.......oke..jap lagi ada jamuan sesi kedua sebelum sessi ketiga dan yang terakhir kat seksyen lain..yippeee.......

anyway...aku nak ucap tq kat orang kuat aku......Oyat and Lela keran turut merealisasikan impian aku untuk adakan majlis raya lite-lite sempena menyambut aku berjaya puasa 6.

Lela baju fink and Oyat baju pepel...aku baju itam

saya suka tengok budak ofis saya makan......takde nego-nego.....kasi licin terus!

Me Naughty..me Netty

1 comment:

SuriHanna said...

wah sioknya makan makan.. rajin netti memasak ek...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno