Monday, August 30, 2010

Hujan selebat2nya....camno nak gie kelas eh?

yer...hujan agak lebat...bak kata omputih...raining like cats and dogs..la kiranya....err betul ke eh?
(walaupun time kecik2 dulu, cikgu english I cakap peribahasa tu....tercari2 gak mana kucingnya and mana anjingnya kat dalam hujan lebat tu....siannnn net!)

so, sekarang nie tengah hujan lebat tahap guruh2 la...kekdahnya..or tahap pakai payung, payung pun terbanglah!
adakah ini akan memperkuatkan alasan untuk I tidak datang ke kelas?...
muahaha......cam malassss jer.....
asal kelas hari monday jer.....mesti malas...asal malas jer..mesti kelas hari monday..
tapi apa2pun heharapnya lebat tahap gaban laa sampai pukul 6...
baru sonok nak create alasan..
cakap jalan kat NKVE tu banjir ker?
Jammed tak gerak2 ker?
Lori tayar pancit...so kereta2 lain stuck ker?
hmmm
takpe..apa2 pun tengok pada aktiviti hujan....

psst- harus suruh mummy ayu nyanyi nie..kasi lebat sikit....
Me Naughty..me Netty

3 comments:

momguess said...

arghhhh!!!!
alasan nk ponteng class lah tu!!!
mcm aku xtau ko

momguess said...

kalau aku nyanyi lagi petir sambung menyambung
mau kaa???

mummy_ayu said...

oo..kata aku ye..tak baik tau..aku dah la demam..cedih aku...
ko tu, kalu tak ujan pun malas gak ke kelas..he he he


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno