Monday, August 30, 2010

Wah!! hari ini komen saya banyak datang dari pengomen tegar MAMA TISYA laa.....

Harus dibuat satu en3 khas buat mak orang yang menjual sampul wangi ini...
Terima kasih lah dek non sebab kooo jer la yang dok comment kat blog aku..
Ini bukan sahaja menunjukkan gaya bahasa ko yang penuh disiplin malah sekaligus menunjukkan ko takder kerja nak buat dah...apakoingatopistuumahko ker?.....full setop...tarik nafas dulu.

oh! berkaitan soalan about sampul raya yang ada duit untuk anak ko..
ada-ada, silalah ambil sendiri......aku nie kan baikk...kang kalo aku umumkan nak kasi ko melalui en3 ini...si suziey juga akan turut mempromote anak beliau pada aku, tidak terlupa juga si firahadifa, si mummy ayu, si notti netti, si mom guess yang aku berasa sedikit kekonfiusan..(dia rela ambik duit raya tu dari kasi anak bujang dia), si mamasuri, si polan-polanan yang lain..muahahahah gile kedekut ini mak lampir..muahahahaha

So..Mama Tisya..ko nak duit raya anak ko, jumpa aku, ngadap, mintak ampun dulu cam mana ko mintak hampun kat laki ko....then baru aku kasi duit seringgit raya kat anak ko eheheheh...

Sekian....
uiisshh baiknya penulis blog niee......jarang2 ditemui spesis ini ya...isk isk isk..
Me Naughty..me Netty

8 comments:

mama tisya said...

adus ganas nye entry...giler aku pengomen tegar arini...ye2 mmg tkde kj sebab rmi cuti lgpn bos cuti..ikutkn nk cuti tp rugi la..simpan cuti..ekkekeke


nanti aku ngadap ko ye ..nk angpau..hahahha


ala ko ni net nanti kita mkn2 la plak kt pavi mcm gather2 dlu...nk test gmbr aku dlm camera br ko..hahahah...terharu siot siap wt entry ni:-p

firahadifa said...

TU LA... AKU pon sama dapat nkunjungan hormat dari mama tisya la today..

wei . simpankan angpaw utk anak aku gak! bukan utk farrihin jer ye ..aku plan nk anak ramai .. so ko advancekan la duit raya utk bakal2 anak aku .. tak per.. biar aku simpankan..keekeke

firahadifa said...

TU LA... AKU pon sama dapat nkunjungan hormat dari mama tisya la today..

wei . simpankan angpaw utk anak aku gak! bukan utk farrihin jer ye ..aku plan nk anak ramai .. so ko advancekan la duit raya utk bakal2 anak aku .. tak per.. biar aku simpankan..keekeke

malinasiam said...

nnt aku bagi no act aku
ko transfer jer
senang sikit
time raya aku sms ko mintak maap yer
ank aku lebih sikit duit nye
sbb dah akil baligh

notti netti said...

emy- jom bukak puasa sama2 nak tak? jumaat nie..ajak fida, ina....ayu, ko, aku, jiran sebelah mak aku...

fida- wah! semangat waja nak kumpul anak..baguih2..!

momguess- muahah ko poyo nokksss

mama tisya said...

bln pose tkyh ler...tgu lps raya ler meh serbu pavi..kekeke

mummy_ayu said...

mcm tertinggal mcm mcm je..sbbb mc ari nie...

Mrs Faez said...

Anak aku nyer ko pas kat kelas je la ek.. muahahaha~ thanks aunty nett


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno