Monday, August 30, 2010

Saya sudah dapat apa yang diidamkan..Camera Raya..yang tak seberapa....muahahaha

Suka kaler fink..but atas alasan apa ntah...tetiba pilih kaler kat bawah nie..sangat ntah apa2 pompuan ini....

Tapi kaler dia amat menarik...picture tu nampak macam kaler suam2 kuku jiran sebelah umah jer...but sebenarnya..shantiks nokssssss....

Mula2 nak beli baju raya..ha,...hambik ko..terbeli camera NIKON COOLPIX raya..
janji ada camera sdn bhd punya satu..
leh mula balik tugas2 paparazzi...
muahahahhahah
sekian..ke'show off fan' saya hari ini..
kita berjumpa dengan show off pakai duit sendiri di hari lain pula.....
Me Naughty..me Netty

6 comments:

mama tisya said...

wah2 camera raya..hah awat tk amik color pinky tu..hehehe

notti netti said...

emy- aku taknak tunjuk yang aku nie girly girly sesangat..(nama pun gie beli ngan bapak aku..awal2 lagi dia dah tolak tepi kaler fink itew...) nyampah!

mama tisya said...

yela kn die nk guna camera tu malu siot bila nk snap org tgk color pink ye tk...hehehe

eija_sweetmama said...

wah dapat kamera raya..bestnya n cantik..

notti netti said...

Eija- tinkiu....dear...

mummy_ayu said...

dah beli dah? cayalah...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno