Tuesday, August 17, 2010

Apa kata kita kasi peluang pada Carlo Rino pulak.

Salam back uols......
ya, saya agak kebosanan tika ini,
kerja ada...tapi anggap sahaja saya berpuasa dari membuat sebarang bentuk pekerjaan...boleh????????
(bos aku tau nie...seminggu dia cerca aku dalam meeting)

Ya, bagi memporak perandakan keadaan sedia ada..
mari saya sajikan dengan gambar2 di bawah ini...
dengan segala hormatnya mempersilakan...
ahli keluarga baru Mak Lampir....
tada........
*
*
*
*
*
*
*
jeng..jeng..jeng....
*
*
*


ya....ini adalah wallet Carlo Rinoseres...eheheh



gambar adalah sedikit tak pro memandangkan saya
hanya menggunakan hp yang tidak berjaya meng'wake up'kan saya pagi tadi.

aik? net? wallet lagi?....
bukan awal bulan lepas ko baru beli wallet NOSE???
ahhh persetankan sama wallet nose tersebut...
ghompong rupanya.....

sebenarnya saya jenjalan jer kat midvalley just nak beli kasut kat butik Carlo Rino nie
which is jejarang sangat lah nak masuk...
namapun CR..ingat geng-geng dedatin je yang follow butik CR nie
so tak pandang sangat la..

but last2 week saya ke jusco bandar melaka,
my SIL la...beli satu handbag nie, sangat cantik, ala2 coach gitu.
bila spotcheck..haa..jenama si carlo nie....
apa lagi bedesup gie buat spotcheck kat butik jusco bdr melaka.
Belum sempat tgk bag, ternampak kasut, 30% diskaun...
tanpa berfikir anak laki, jiran tetangga bagai...
saya rembat dulu kasut, walau duit tinggal beberapa keping note biru cair
(kan senang cakap note seringgit Net!!!!)

Then, tahan nafsu barakah.....sebab ada lagi kasut CR yang saya berkenan
so lastweek ke Midvalley rumah kedua ku..
Cari butik si Carlo nie lagi
haaa..jumpa.....diskaun still the same..
nak tengok kasut, tertengok wallet nie...
harga????
around RM 260 kot..if not mistaken
tapi ada diskaun cikit la..
cikit jerrrr....

Tapi sebab macam pelik sikit rupa design wallet nie..
cam kekanak pun ada
tapi reall life...seyes cantik
size dia, sama dengan wallet coach.
tu yang rembat.....
(habis kasut ko tak beli net?????)
kasut tak beli???...ha tu cerita lain...kang nampak sangat aku nie gelojoh ke arah itu....
lex dulu yer....

Tapi apa2 pun, saya kasi peluang untuk diri saya mengguna jenama CR pulak.....
dulu2 time remaja2 selalu say NO...No..tu BONIA and Carlo Rino..
sekarang...hmmmmm design diaorang dah up to date pulak la kan? kan? kan?
ke aku nie dah ke arah....mak mak.....
I dara u...muahahahhahahah
Pentipu lagik!



Me Naughty..me Netty

9 comments:

Kauthar said...

netti dah masuk golongan mak2 datin..wakakaka :D

ayah,ummi, farish said...

cantik....takper..sekali sekala beli lain dr yg lain design dia..mmg cantik

mummy_ayu said...

lawa gak wallet tu...

emy/mamasuri said...

hehehe..
aku pun pk bonia n cr tu mak2 datin
tapi skrang dorang nye design dah maju ooo...
hehehe
tak nah ada koleksi lagi
anyway..cantik wallet cr tu..
sib baik aku dah rembat kat c&k..hehehe

Unknown said...

salam ramadhan net. comelnya purse CR tu. kakchik pun suka.

notti netti said...

kauthar- aminnnnnnnn kahkhakahkah

ayah, umi, farish- itu la pasal kan....beli lain dr yg lain pon kira ok gak....

notti netti said...

ayu- hehehehe...aku tau..byk lg ko nak sound..muahahahahahaha

emy- eheh tu la pasal, design diaorg dah more runggila

kakchik- tunggu masuk garage sale II

mogobja said...

sis! cantek woo purse!

anak_hamja said...

saye pun suke brand carlo... even i'm still student but ikat perut if i like it... kikikiki... da na ribu kot habis my money spend for shoes and purse.. handbag tgh ushar2 coz yg mahu belum layak dibeli oleh student.. kang mau bulat bijik mate my mum.. kikiki


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno