Friday, July 2, 2010

Teknik-Teknik Persetubuhan Berkesan.........Part II

Ya, kita bertemu kembali...
Anda teruja? tidak menyabar? gelojoh? tertekan?
ok..ok...tanpa membuang masa, saya teruskan dengan tips seterusnya....
tepuk tangan!!!!!!!!

Ada pelbagai cara lain untuk memuaskan nafsu gaban pasangan anda,
selain daripada TIPS 1 yang saya terangkan pagi tadi,
sekarang kita lihat Teknik lain pula yakni.....................

Urutan Dalaman
Anda tahu tak, sekarang nie teknik urutan menggunakan alatan badan menduduki carta pertama di rumah2 urut Pak Mat Tongkang/murah???
Ya! anda perlu bijak, sekarang nie orang tak pandang dah urut guna tools kayu ker, guna ibu jari ker, guna bulldozer ker....sekarang nie urut body ke body adalah yang paling hangat. Walaupun tak rasa apa-apa. sekali sentuh jer di bahagian sensitip.....confirm urat murat semua otomatik tegang...tak yah bubuh minyak. (Heran kan?) Ya, disebabkan itu, si kena romen dan si tukang romen perlu mengamalkan teknik ini bagi mengelakkan si peromen hehari berkunjung ke pusat urut tidak berlesen. Bagaimana caranya teknik urut body ke body nie? err....agak susah saya hendak menerangkannya....err cuba korang ambil dua ekor kucing (tak kisah jantan betinanya) korang gomol dan laga2kan kucing tersebut. jika kucing tersebut melawan, yaaa...teknik ini menjadi. Jika kucing tersebut diam...anda campak jer kucing2 tersebut dari tingkat 12. Kita tidak memerlukan kucing yang tidak berperasaan ya!....(kenapa kita bercerita pasal kucing ya?) oke....macam nie la, tidak dinafikan urut menggunakan kedua belah tapak tangan adalah penting. Ketahui bagaimana untuk mengurut telo pasangan anda dengan hanya menggunakan otot-otot adik perempuan anda (faraj) anda. Rugi kalau tak tahu teknik ni. oh! AMARAN.....jangan sekali2 anda menyapu minyak di bahagian tertentu pasangan anda. Apa! dengar sahaja teknik mengurut cepat2 anda ambil minyak kuda, minyak gamat panas, minyak halia bara dan kasi sapu pada itu bahagian terlarang. JANGAN dek non Jangan......kesannya amat berbahaya dan tidak terduga oleh akal pikiran kita. Kita tidak mahu bomba datang berlumba-lumba menyembur air dibahagian penting body si peromen bukan?.....Jadi....gunakan akal sebijak boleh.....guna jem straberry pun boleh (sumpah aku tak makan jem straberry lepas nie).

Teknik Lawan Pedang
Err...teknik apa nie Net?.....mana nak cari pedangnya?
isk! korang pun.......teknik lawan pedang ialah lawan lidah la.....saya tak suruh anda menjadi Zorro....caranya mudah, dengan bercium sahaja dan lidah si peromen berlawan dengan si kena romen. Alah, teknik ini sudah lapok...tak payah daftar masuk kelas or pergi kursus. Anda secara otomatik pun tau, silap hari bulan anda yang naif boleh menjadi pemain pedang yang handal. Kenapa teknik ini penting? ye la...kadang2 kita terlupa naluri pasangan kita, kita hanya tahu mencium di bahagian2 tertentu dan lupa dibahagian mulut ini. Oh! perlu diingatkan juga, lawan pedang....lawan pedang jugak, tapi mulut kena kasi bersih yer.......jangan tengah berlawan pedang, time tu jugak la si pasangan sendawa......memang kasi potong stim dan boleh menyebabkan kebakaran rumahtangga. Seyes tak tipu!


seterusnya..........apabila peromen dan si kena romen dah hilang ingatan, mulakan kerja2 membajak. Ya....tak faham maksud membajak?....haaa..korang carilah sendiri. Korang check la buku kat library, or tanya orang. Tapi yang budak2 kecik tu jangan la tanya kat mak bapak korang..."mak, membajak kat katil tu makna apa?" ...mampos aku kang. Teknik2 posisi yang berkesan, rasanya tak payah la saya terangkan, since isu ini amat sensitip.....tapi kalo ada permintaan, saya akan terangkan juga, bukan untuk memesongkan anda tetapi...cara2 yang best dan berkesan....itu jer........kalo ada permintaan la...kalo takde...anggap jer sesi pembelajaran ini tamat. Hari ini saya nak balik awal...nanti2 kalo saya ada kelapangan saya buat en3 lain pula,.....saya akhiri dengan wasalam............

dan
Selamat Ber'JIMAK'..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me Naughty..me Netty

7 comments:

malinasiam said...

nxt info pls....
hahahahhah
mati aku kena keji kan

masdila said...

huhuhu,,,law bc tu memang lawak sis,,tp pengetahuan am tu ader kesann yer gak,,,,thnk sis,,,,

Yana Mohamad said...

Mwahahahaah gelak sampai terguling2 baca n3 nih hikhik...sampai anak2 pun dah konpius bila nengok ibu dah cam org ilang akal kuikukui..

Tapikan..berguna gak info nih..next info please kikikiki gile gatal aku nih hakhak

Qastalani® said...

Alamak, x da laki! Kena kawen segera nih nak membajak nihh! kkekekke

notti netti said...

hamboi-hamboi...korangggggg...

Nieja said...

good info kak nett..caiyok2

Nieja said...

good info kak nett..caiyok2


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno