Sunday, July 25, 2010

JUALAN PERKEP!! JOM BELI CUPCAKES NOTTI NETTI ^_^


Hellow peps!
On Monday July 26, 2010...I akan membuat jualan Perkep
 (what is perkep?...ahh! buat2 paham jer la)

So, I akan menjual cupcakes, cheese cake, biscuits and lollipop cupcakes...
insyaallah..

So, I jemput my office mate, my senior officer, my lovely friends, aci kutip sampah,
do come  kat area bukit aman
(yup! probably susah sikit kut untuk orang luar masuk...remeh!)
I open booth 8.00 to 4.00 pm
(kalau habis laa...kalau tak habis..I sedekah kat jiran tetangga I heheh)

So, come...sesiapa yang masih belum cuba my cupcakes...
datanglah singgah at my NOTTI NETTI CUPCAKES Booth ya!

Promise u I buat shantiks2 itu cuppies....

Daaaaa..........^_^

hmm..mintak-mintak lah ada orang nak beli cupcakes I....

                                                            Me Naughty..me Netty

6 comments:

firahadifa said...

waaa... aku nk singgah babe ...

lolipop cupcake tu cam ner ek?? rindu nk makan cupcake ko yg lazat lemak berkrim tue..

notti netti said...

ehehe...tak jadi wat lolliupop....tak cukup tangan eheheh

littlehumblelynn said...

wah ko pdi wat cake yek>>>>>leh ler aku order sikit....nak wat house warming..

anyhow nett kalo rerajin amik award di blog ku yek..

ch@ said...

PERKEP? ini bkn berkaitan dgn istri² polis ke??? ngeee...

notti netti said...

lynn- buleh..apa salahnya ehehehehe
aku terim aaward tu dalam hati yer eheheh

ch@- ya...PERKEP sama ertinya dengan istri2 pak polisi, skandal2 pak polisi, bini kedua pak polisi...perempuan yang ada kena mengena dgn pak polisi lah kiranya ehehehhe

ch@ said...

huwaaa... jumpa geng dlm ni, ahaha.
kita pun berkaitan dgn pakpolisi.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno