Monday, July 12, 2010

Memperkenalkan...........Family Saya......................!


ok....pada yang tidak tahu...
ya! this is my family. Bahagia kah?....
eheheh gambar ini jelas menunjukkan jawapannya.....
ya, saya sudah berkahwin (pada yang bertanya notti netti dah kawin lom?), 
Ya, saya sudah punya anak (pada yang bertanya, saya sudah ada anak kah?) anak2 di atas bukan dipinjam ya, itu memang anak original celah kelengkang saya. 
Ya, itu suami saya (pada yang bertanya, mana suami mu?....) itu pun suami original saya dan saya masih isteri yang sah...so far takder no 2, 3 ataupun 4....eheheeheh. itu sahaja...sekian...ehehehe...
Me Naughty..me Netty

15 comments:

malinasiam said...

aku xpnh tanya kan
hahahahha

Dina Zakaria said...

nice pics!!shoot kat ner nih??

firahadifa said...

aku suke gamba yg last ! jujurnye hubby ko melompat !! kekeke

mummy_ayu said...

suka suka!!!

Farra Dhelina said...

ctk lah kak!!

notti netti said...

momguess- aku tau ko tya dalam hati...

fida- lompat paksarela tu...eheeh idak budak kecik tu taknak lompat.takkan maknye nak lompat kan??..terburai habis semua kang.

deena- ehehehe cantikkan...? kat bangi

ayu- akupun suka..

farra- eheheheh kan? kan? kan?

Nidza said...

cantiklah...saya pun ada niat nak tngkap gmbr mcm ni...chomel...

notti netti said...

Nidza- seyes...berbaloi tau..cantik jer rasa....ehehehehe

ann @ hatiberbunga said...

cantiknya..! cantiknya..!!
bila la kami nk wat photoshoot famili plak. tiap kali planning, manjang je la ada hal. huhu..

nway, i like ur pics very2 much! bleh gantung kt dinding rumah, gitew. hehe..

notti netti said...

ann- eheh suka2...memang, I nak gantung kat dinding umah, dinding opis I, dinding opis bos garang I, dinding masjid, dinding umah sis in law I, dinding umah atuk dia, dinding umah seteru I, dinding kat tembok cina...banyak lagi lah.,..dinding..budget jer tak cukup.

BUNGA said...

cantiknya gmbr2 ni. bahagia sungguh :)

notti netti said...

bunga- color pakaian memainkan peranan penting gak tau ehehehe

notti netti said...

bunga- color pakaian memainkan peranan penting gak tau ehehehe

impian dulena said...

Keluarga bahagia maaa... merah menyerlah.... nak tanya nie.. nie gambar sapa yang ambil??? hehhehe nice picture... aku doakan semoga berbahagia dunia dan akhirat amin...

notti netti said...

dulena- nie gambar nie abg photograper amik kat white studio.....murah jer..tak sampai rm200 hinggit pun.....tapi dpt cd jer la...cuci sendirik.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno