Monday, July 5, 2010

Nak gie kelas ker tak nak?..Nak Ker taknak? nak!....

Hari nie dah mula masuk kelas kat Uitm.
Rasa macam malas.
tapi macam nak pergi...buatnya
tetiba start belajar....kang susah.
tapi macam malas, buatnya, lecturer kata takde kelas...kang buang minyak jer.
tapi...windu kat kawan2...walaupun diaorang tak windu kat aku...
tapi aku windu nak buang air beso kat tandas Uitm tu...
hmm nak pergi ker...taknak?.....

hmmmmm....mana bunga kertas nie..?
Haaa..curik satu bunga taik ayam MAYA KARIM...
mari kita buat cabutan bunga2 itu.
Kita lihat sama ada harus ke kelas atau tidak....
Cabut satu...cabut dua..cabut sepuluh...cabut dengan batang2 pokok sekali...
jawapan nye....PERGI KELAS!!!! sampai bila ko nak malas!

ok la..ok la....saya ke kelas...
heheh kelas kat rumah jer ahahahahahaah!
kawan2 kelas ku yang comel...sila cover ahkak mu yer.......sekian...
Me Naughty..me Netty

3 comments:

[-suziey-] said...

bak no tepon lecturer ko..aku nk repot.

deena awanis said...

ooo..ponteng yer puan net..ish2..contoh x baik untuk starbuck latte u..hikhik

notti netti said...

eeee...ketakutan nya...eeee....ketakutannyeee...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno