Wednesday, July 28, 2010

Moody bersambung-sambung......la pulak......

Aloooo, panggilan dari my mom tadi betoi2 menyayat hati dan sanubari.
T_T nangis......
Sepatutnya hari ini my mom, dad, 1st son and my starbucks latte datang KL
tapi, las seminit my mom call, diaorang tak jadi datang today....sebab hujan lebat kat aloe gajah, melaka.
yang sedikit sebanyak membuat I sedey sikit...(moody laaagiiii...)
tu yang rasa tanak g kelas tu.
hmm...dekat nak sebulan dah tak jumpa bebudak 2 orang tu...agak2 punai starbucks latte sudah panjang sedikit kah?....
kenalkah ia pada ayah originalnya????? dengan I, kalau dia tak kenal memang nak kena la tu.
sudah pandai menyanyi kah dia?......
bagaimana pula dengan my 1st son?....sudah pandai mencopek duit seringgit kah dari beg duit atuknya?.....
sudah pandai membawa kereta kah dia (untuk membawa neneknya ke pasar pagi2).
hmmm...kita saksikan jer la nanti....

Hati masih bermoody....rasa mahu ku beli jer kasut kat charles n keith saiz 8.....eeee...kita tunggu jer laaa....
Chiowww..........
Me Naughty..me Netty

6 comments:

norliza_osman said...

alamak net.. ciannya.. bertimpa-timpa lak.. kalau diaorang tak datang.. apa kate.. net je yang balik.. hehehe

Lynn Abd Latib said...

nett

anak2 mmg tggl dgn tok-nenek diorg ke??
kalo aku..sumpah mati balik..x leh weeeeeeeeeeiiii!!pengsan rindu kat anak...

malinasiam said...

aku dh tgk blog tudung tu
nak maki pon xleh sbb xde shoutmix
xde komen

firahadifa said...

huh , bad day ya nett ,

sabo2..

firahadifa said...

huh , bad day ya nett ,

sabo2..

notti netti said...

norliza- tu la siannn I......nak balik, tapi lepas kerja kelas...sob sob sob..sabtu pun kelas..sob sob

lynn- so far mak bapak aku jaga, after aku habis belajar baru aku amik balik...dulu ada maid..tapi hampeh....

ina- aku tau, mesti ko maki2 monitor ko kan?.....wei jom sambut besday fida jumaat ni nak???


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno