Monday, July 12, 2010

Gambar My 1st Son and My Starbucks latte pulak.......



Ya, sangat susah mahu kasi budak2 ini bergambar.......
mahu sahaja ibu mereka yang cute ini mengikat mereka di tiang2 seri.
Kepada Ayu dan Lin...sediakaan wang hantaran yang mencukupi
jika kepingin bermenantukan anak aku..sekian.
tak mahal....RM50,000 serba lengkap jer.....ahhh leh kawtim laaaa......kasut size lapan ker for their mom...eheheheh

psst/ masih tertanya2..mengapa kening starbucks latte sedikit menurun...seperti orang kasihan rupanya.
Me Naughty..me Netty

16 comments:

cik puan akish said...

cute....snap pon canteq!!!

momguess said...

aku pon baru nk tanya pasal kening
takut ko sentap pulak
hahahhaha

notti netti said...

cik puan akish- cantik kan? murah pulak tu..berbaloi...

momguess- org lain tanya aku tak sentap....ko tanya...menyentap yentap mak nie nak oiiiii....

Oyat Yaza said...

2lah..nanti klu de anak pompuan bleyler wat calon...wakakakaakkkkk
cute miut anak dier..

Rifqi Zuhairi said...

Hero2 nyer sebijik muka ayah..tang mana ikut emaknye yer???

notti netti said...

Oyat- ehehehe..betoi..betoi....tapi aku taknak anak ex bos ko..reject awal2 eheheheh...

angah- eheheh nak kata tang tut tak jugak...hmm tang seri kot ehehehehehe ada rupa tiang seri tak? ahahahaha

firahadifa said...

nett ,bergolek golek anak ko ambik gamba studio nie.. kekekeke

sue said...

nice pic..ambik gambo budak2 memang mencabar skit..tak reti diam..hehehe..
Apapun..mmg nice st..dgn background putih..

notti netti said...

fida- tu la pasal..tak tengok mak bapak budak nie punya golek lagi..sampai ke pintu haaaa...

Nur Irfan Juezrie said...

hye.. salam singgah.. best blog kak net ni.. eh.. boleh panggil akak ke? sory ek.. klu terkasar bahasa.. sy slu bc blog ni coz boleh buat saya ketawa.. kak net ni mmg kelakar.. thanks ya!!.salam perkenalan dari saya.. jue..

notti netti said...

Nur Irfan-eh...boleh pgil kak, pgil tuan puteri pun takpe ehehe

deena awanis said...

cantik2 la pic ni..hensem tol si starbuck latte u tu..

notti netti said...

deena- harap2 perangai dia bila dah besar pun hensem gak la

notti netti said...

deena- harap2 perangai dia bila dah besar pun hensem gak la

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

encem...2dua encem hehehe

notti netti said...

eheeeheh....tima kasih..kembang buntut mak budak tu.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno