Friday, July 30, 2010

Dari Lubuk Hati saya, saya sungguh2 mohon ampun dan maaf...^ ~ ^

Salam semua...ada beberapa minit jer lagi sebelum ke KLIA.

En3 cepat2 yer..

Ya, ikhlas dari lubuk hati saya, saya nak minta maaf sangat2...dalam minggu nie banyak hati yang terguris..termasuk hati saya...hati MAYA KARIM, saya tak kisah sangat...hati dia hati kerbau...kebal!!....

Tak perlu la saya mention siapa.....mungkin ada yang baca blog saya...tapi saya mention kan lah jugak...

kepada MY SIL saya, yang berbody kerengga cantik.....saya minta maaf kerana membuat anda marah. Betul x tipu, bukan sengaja tidak mahu ke rumah awak (walaupun dah janji nak datang on that day)....tapi since lecture habis 10 pm...and saya sudah terlalu letih....agak keberatan untuk meyingah ke rumah awak. Saya takut nanti saya tertidur dan membiarkan awak bercakap sorang2.....(lagipun makanan suami masih belom sedia).....saya betul2 minta maaf sebab buat awak marah. Maafkan saya.

Kepada peng'order kek pertama saya.
Di sini saya juga mahu meminta maaf kepada Raftah, saya amat dukacita kerana tidak dapat menyiapkan cupcakes kamu. Kamu mahu mensedekah kan kepada budak2 itu bukan? dan kamu telah berjanji kepada mereka. Tetapi saya telah menodai janji tersebut (ayat Net...tak hingat!). Yang sedikit sebanyak membuat kamu berkecil hati terhadap saya. Saya minta maaf. Tugas saya tidak mengenal si pembuat cupcake.....bila diarah, maka terpaksa lah pergi. Walaupun time tu dah due date untuk hantar cupcake. Saya minta maaf lagi sekali. Saya reda andainya kamu sudah tidak mahu mengorder cupecake dari saya. (saya mahu gantikan cupcake free, tapi kamu menolaknya...hmmm)

Kepada peng'order kek kedua saya.
Saya minta maaf...itu sahaja yang mampu saya katakan kepada datin. Since datin tidak mengangkat panggilan telefon saya. Saya akan tetap hantar cupcake free kepada datin nanti. Maaf Datin.

Kepada peng'order kek ketiga saya.
Oyat...terima kasih kerana memahami. Walaupun muka kamu sedikit kelat pabila saya memaklumkan saya perlu pergi menjalankan tugas di tempat lain selama 5 hari. Terima kasih kerana sudi postpone kepada hari selasa. Sebagai ucapan terima kasih, saya tidak akan kira harga strawberry...okey?...tinkiu sangat...sangat....

kepada peng'order kek ke empat saya..
akak, akak cuti yer hari ini?..takpe lah saya taknak cakap lebih2 since akak tak pandai bukak blog..ehehehhee....insyaallah, kalau habis awal tugas saya, saya terus buat cheese cake akak. saya taknak buat akak terkecil hati. cukuplah, mereka2 di atas sahaja yang terkecil hati pada saya.

kepada suami saya..
minta maaf, kamu kena mengambil alih tugas menjaga anak2 (walaupun kamu sibuk gile)....saya berharap pada kamu. Oh! jangan membawa si imran and si starbucks latte ke clubbing pula atau berjumpa mana2 pompuan. saya dapat tahu...habis kamu!!!!!!....

kepada my 1st son and my starbucks latte...
Maaf kerana, kamu baru sampai dari kampung semalam, tapi hanya sempat berjumpa kamu sekejap sahaja, Kamu akan balik pada hari isnin manakala ibu akan habis tugas pada hari isnin. Mesti kamu berdua sudah balik ke kg. Ah! sedih..mata dah bertakung air....tak sanggup nak taip lagi...out!

SAYA MINTA MAAF SANGAT-SANGAT YA.

Me Naughty..me Netty

8 comments:

Unknown said...

semoga perjalanan net selamat ke destinasi. kakchik rasa macam baca wasiat je walhal net minta maaf. tindakan yang bagus tu.

wah... hebat benar bisnes cupcake net, cayalah.

malinasiam said...

no money no talk!!!
boleh cam gitu?

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

aduhh ending sedih giler la nett...nk buat cam mana dah tugas...sama la kita ari ni ada buat seseorg berkecil hati..tk sengaja!!!...

mummy_ayu said...

sabar net..aku paham persaan ko..ko tak bersalah (walaupun aku ditinggalkan).ish ish...sedih...

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hmmmm nie extra sensitive nie cam ade maksud je...*wink wink*

AINA said...

NIE maaf xdpt nak face 2 face ker?

cik puan akish said...

alor net..ko sedey,..nnti aku pon turut sedey...:(

notti netti said...

korang semua salah laaaaa.......I kerja jer.....muahahahahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno