Thursday, March 25, 2010

I CEMBURU SANGAT!!!!!!

ikutkan ati I yang cemburu nie...taknak pegang bunga...I nak pegang pistol jerk....huh!

CEMBURU

Now I'm in the Jealousing Mood.....boley? tak boley?

I tak suka cemburu...but cemburu nie attack tak kira masa

Cemburuuuuuu nyaaaa IIIIII

Tapi I tak suka ini perasaan....

Tapi cemburu....tapi

alah.....nie rasa nak berpuisi balik nie...

Tapi takut kena baling batu...

Ari tu sorang pembloger tegar dah ugut, kalo I berpuisi lagi

dia baling batu dari opis dia...

Tapi....rasa cemburu makin kuattt...

Rasa macam nak beli jer wallet couch baru lagi satu

Tapi comfirm Mummy Ayu pulak baling batu lesung kat I.....naya mak orang yang cute nie karang

TAPI I MASIH CEMBURU

Cam mana nak hilangkan perasaan nie...

EEEeeeeeee jeles nyaaaaaa!!!!!!!!

Me Naughty..me Netty

5 comments:

zh-ena said...

gaji dah masuk mcm2 nak di beli kan :D

mummy_ayu said...

napa ko cemburu beb??? dah abis meeting ker?
jengah blog aku tau..bab wallet coach tu..jangan berani order...!!!tunggu projek kita..he he he...

aleen adela akoo ^_* said...

ni kompem kes gaji da masok.2 yg naluri "shopping xhengat" da mule mbuak2 2.hee

deena awanis said...

gaji kami lom masuk..cemburu gak ngan orang gomen!!!=(

notti netti said...

zh-ena- takde kena mengena hal gaji...gaji okey jerkk hahaha

ayu- waaa aku jeles.....uwaaaa.....jelesss uwaaa...sila belanja aku mamam...

AAA-bukan laaa.....aku jeles tang lain....

deena- sila lah cemburukan saya, supaya senang sikit hatiku ini...hehehhe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno