Tuesday, March 23, 2010

NAK CARI GADUHH!!!! CAKAP AHHHH!

Pepagi dah buah haku menderita zahir!
Lu pehal! nak cari gaduh! meh jumpa! nak bertumbuk meh datang kat simpang rumah I! (kotnya haku kalah, ada laaa mat-mat bangla yang prihatin datang tolong)
Setakat lu nak retak-retak kan diri lu...apa kes?!!!!!
Lu nak mogok ker? nak memberontak ker? nak hapa ker?
Lu punya pasal la!!
Pehal lak nak nyusahkan hidup haku!!!!
Pepandai nak buat perangai eh!?
Lu ingat! sikit!!!! lu tu sapa nak dibandingkan ngan partner shiseido lu???
lu sapa nak bandingkan ngan partner loreal lu???? LUUU SAPAAA!!!!!!
Untuk pengetahuan lu, haku pandang ko keciiiikkkkkkkk jer!!!!!!
Sedar la diri tu sikitttttt....? haku yang beli lu......mana maruah luuuuu!!!!! walaupun haku tau lu takder perasaan.........haku pedulik hapa....haaakkktuiiihhh! (sambil lap idung)
Lu banding la diri lu ngan si shiseido tuh! lu pikir skit!!!
harap body jer besar merelip! tapi hampeh!!!!! Seksi konon....!
Menyusahkan orang! sebab lu lah bos haku tak tegur aku cam selalu,
sebab lu lah ahkak cleaner pandang haku dua tiga kali tanpa sebab musabab!
sebab lu la member opis kata haku mayat berjalan...pucat jeerrrrr!
sebab luuuuuu laaaaa haku dah tak tau apa nak cakap!
(kembang kempis hidung nie tahan marah)
Lu ingat skit! ini 1st warning!!!
haku kasi chan sama lu! sebab ahkak PA hidang haku roti jala kari ayam!
Lagi sekali lu buat perangaiiiiiiiiii!!!
wa hancurkan hidup lu lagi teruk dari lu hancur kan diri lu, jangan ingat lu leh hancurkan hidup haku.....LU PAHAM TAKKKKKK!!!!!!!!(haku agak compius ayat ini....)
SEBENARNYA HAKU MARAH SEBAB BEDAK FOUNDATION HAKU HANCUSSSS! BARU BELI TAK SAMPAI 2 MINGGU DAH HANCUR>>..JENAMA LAIN AKU PAKAI SAMPAI 2 THN LEXXXXX JER TAK HANCUR-HANCUR>>>>.
Lu ingattttttttt skit MAYBELLINE!!!! I'm watching youuuuuuu!
Me Naughty..me Netty

11 comments:

firahadifa said...

cisssssssssssssssssss

mama tisya said...

wah2 pg2 dh angin..ehhehehe...kita bedak compact hancur angkara ank dara yg suka nk makeup2..sbr je la

aKu PeNcHEnTa said...

hahahha...ingat ke hangin sebab ape..lawak la ngko netti...pasal bedak rupenyer..kekekee

notti netti said...

fida- lex fida...lex...fida...proton baru loncing tu.....lexx fidaaa...

mamatisya- terbarai dah nie.....rasa macam guna tepung lak....adehh laaa...

notti netti said...

aku penchenta- eh! haku dah join contest ko tau!

mummy_ayu said...

la...aphal ko ni...ingat gaduh ngan sapa...ala ko buat je bedak sejuk..abis cita...he he he

mamaelly said...

hahahah masalah yg sama nie..elly pun pnya bedak pun dah hancur...tp pakai gak sbb lom gaji..wawawawa

notti netti said...

mummy ayu- bedak sejuk kaler putih...kang org lari ingat aku hantu jerangkong lakkkkssss...sapo nak jawab

mamelly-sama laa...

emy/mamasuri said...

alaa..maybeline mmg jenis cepat pecah
ko kena beli yang mahal lagi kot...

notti netti said...

emy-mahal...loh...duit dah tinggal 5 hinggit dah nie..huk huk sob..sob...

Rifqi Zuhairi said...

hehehehe...ayat..beria-ia...ingat pehal la..ala...Kak net x pki bedak pun dah cantik dah..(huhuhu..ayat bodek ni..)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno