Wednesday, March 31, 2010

JOM KE MALAYSIA INTERNATIONAL SHOE EXHIBITION!!!!!

Wah!!! Police Cop Gaban amat teruja pada pagi yang soree ini....WHYYY NETTII!!! WHYYY??

Why? huhuhu knowing that there will be the SHOE EXHIBITION at PWTC this week....

isk! buat Aku hilang pertimbangan seketika...

medula oblongata pun tak seimbang dah nie...

nasi lemak panas berlaukan sotong merah pun hilang selera nak dijamah....

(sambil jeling member sebelah yang dah senyum kambing.....JANGAN HARAP AKU KASIK!)

Anyway...

YAHOOO Yabedabeduuu to me....

betapa aku suka sangat membazir...eh! melabur ke jalan benar....eheheh

Otak dah tak hingat oral Arab malam nie....

Datang ofis jer terus buat kaji selidik pasal exhibition nie

(mengalahkan orang buat project paper)

Kerja ofis pun aku tolak tepi jap (Pandang sebelah mata jer)

Bos batuk berkahak pun aku buat dono....

Otak ingat kasutttttt jer.....

Serious! sakit aku nie!

Laki aku tau....mau dia seligi saraf tunjang aku nie....

Tapi.....

jangan salahkan manusia bernafsu kasut ini...

sila salahkan

MALAYSIA INTERNATIONAL SHOE EXHIBITION

okeee....okee....gaban tak leh tunjuk gelabah or over exited.....lex...lexxx....gaban kena cool...

Kalo Korang nak pergi.....tengok bawah nie:----
Event Duration - 2 APRIL 2010 (Jumaat) hingga 4 APRIL 2010 (Ahad)
Location - PWTC, KUALA LUMPUR, MALAYSIA
Event - Shoes...shoess.....shoesss.....and more shoesss!
(tak tau la kalo diaorang jual tapak kasut jer)
Species kasut - Designer shoes, vincci, bonia, Carlo rino, bla...bla..bla....(korang tau2 sendiri lah!)

Aku sesangat teruja tak hingat nih!......rasa cam nak datang ari nie gak....ehehhehhe

Jom kengkawan....tak beli pun tak per....datang tengok dan memendam rasa jer pun tak per......ada aku kisah!!! so...kepada Mummy Ayu and Fira Afidah......apa lagiiii jom la kita berkhemah kat PWTC lak...Ayu...ko jangan la amik cuti ari jumaat niee...ehehehheeh
Bloger-bloger??? amacam? jom?!

Oh! Aku ber'mood' hijau ari nie....huhuhuhu
sayangi lah alam sekitar kita...
oh! apakah!


Me Naughty..me Netty

5 comments:

firahadifa said...

owhhhhhhhhhhhhhhhhh

haku join..... haku join....!!

notti netti said...

fida- ya...bagus....!....sila contact2 nanti...dan sila buat mc kasik bos ko.

MUMMYAR said...

wah...nk g la...masa bday i tuh...best2...hikhik

notti netti said...

mummyar - laaa...besday u ker? leh wat kek nih! huhuhuhu

mummy_ayu said...

aku......emmmmmm...he he he...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno