Wednesday, March 24, 2010

TENGAH CARI ILHAM...


Hallow everybody.......
How are you today? fine? not fine? happy? not happy?
(huhu who cares anyway...hahahhaha....TIDAK! saya begitu prihatin dengan masalah anda...SERIOUS MY ATUK!!)
Cuaca pada pagi ini adalah begitu indah sekali.......
Sarapan juga adalah berbentuk diet (roti hangit with jem)
wah! tetiba sahaja terasa kurus hari ini........I will continue brakfast with roti hangit ini hari-hari (insyaaallahhhhh....time breakfast jer......time lainnnnnnnnnn tak kasi chan punyaaaaa.....hik hik hik)

(jari I sudah kurus! ansangkarable!)


Today mood adalah busy body.
There is a lot of work to be done....such as...settle up my reports, preparing for Hari Polis Occasion tomorrow, arab's reading test (evening class), chit chatting kepochi'ing' with mummy ayu+ahkak PA+aci cleaner, eating for bf, lunch, hi-tea and dinner, shopping (shopping online lah!), sleeping....bla...bla...blaa......

oh! for information, I dah sign up for my children insurance....I choose PRUDENTIAL.....harap-harap semuanya berjalan dengan okey sekali.......and thanx to my bloger frenz yang sudi tolong promotekan ahli keluarga serta saudara mara mereka.....I sangat menghargainya.......thanx...and rugi tak buat peraduankan? "CONTEST INSURANS NYAWA UNTUK ANAK SAYA" huhuuuhu

Baik lah (kenapa I sekema nie?)
Bos are spotchecking us......(satu-satu komputer dia terjah haa....nie mesti pengaruh cerita terjah!)
Mood untuk berpura-pura buat kerja adalah ON.....
Kehadapan Mummy Ayu.......jika menghubungi saya, jikalau suara saya adalah serious....itu bermakna bos adalah di belakang saya....sila jaga tingkah laku dan kelakuan anda dan jangan cerita benda-benda yang merapu pada saya hokey????? (kerana saya perlu berlakon untuk mencari sesuap nasi)

Sekian, Terima kasih........
Me Naughty..me Netty

7 comments:

Aleen Aiden said...

oh,suda berumahtangga ke cek netti yg notti neh.hengatkan single mingle lg,bukan dabel tripel.nnt alin da kawen,tlg jd penasihat kesantekkan ek.hu3

notti netti said...

ALEEN ADELA AKOO - AHHHHH!!!!KO....PANDAI BODEK AKU EHHHH......

firahadifa said...

wahh.. seriousnyer todayyy....

notti netti said...

fida-bos adalah.......dok peratiii jer......

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak pun sama pilih insurance tu

zh-ena said...

wah mmg bz nett skang nie

notti netti said...

kak crazy- yer ker? bagus kan? heheheh

zh-ena- bz la sangatttt hahahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno