Thursday, November 11, 2010

Wong Lo Kat Herba Drink...............breakfast saya pagi nie....





 WLK tulisan rumi

WLK tulisan cina

Salam peps....
Pagi hari yang indah permai ni
(cepat jer dah khamis kan?)
rasa umur makin cepat jer bertambah

so..apa kata kita ceria-ceriakan hidup kita dengan minuman air herba
WONG LO KAT...
best oooooo rasa cam air cincau..
Bagus air nie..sesuai untuk panas-panas badan.
Kalau bos anda sedang marah anda atau panas hati melihat anda
apa kata anda hulurkan air WLK ini atau anda siram sahaja bos anda dengan
air WLK ini..
nescaya panas hati bos anda akan reda
pasti bos anda akan tersenyum ceria 
sambil menulis surat berhenti kerja serta merta untuk anda
hebat bukan???????
^_^
selain itu..jika anda mempunyai
suami yang panas baran juga...
apa kata manja'i lah suami anda dengan air ini
gula-gula kan suami anda dengan menghidang air ini sebagai pelengkap menu harian
kalau boleh satu jam sekali tanpa henti..
nescaya hati suami anda akan sejuk dan tiada masa untuk panas baran atau marah pada anda
sebab setiap jam kena lari ke bilik air....pengeluaran air banyak oooooo

saya juga telah mengalaminya...
oh! bukan kencing tanpa henti ya...
tetapi
saya berasa sejuuuuuukkk hati tatkala melantak minum
air herba ini.....
manakan tidak, setelah saya minum 3 teguk air ini tadi..
teman saya memberikan sebungkus nasi dagang kuah ayam dan ayam isi seketul buat alas lapik perut saya di pagi hari.....percuma!!!!
then saya minum 3 teguk lagi tanpa henti...
tetiba teman saya yang lain membawa nasi lemak kepada saya
sejuk betul rasa hati saya
macam berada di antartika rupanya....

Jadi kengkawan.......silalah minum air ini di pagi hari..
pasti anda dapat merasa apa yang saya rasa...
sekian..

Motif sebenar ko net??????
'
'
'
aku dapat makan freeee 2 kali...eheheh
tengahari kang pun makan free kat kg pandan eheheh
yippeeeeeeeeeeee......

Me Naughty..me Netty

2 comments:

Diamilikku said...

kalau anak2 demam pun elok dibagi minum air nih...saya selalu amalkan....

MushroomCute@Mariea said...

Apa kandungan air ni ek? Herba ker? Sarang burung ker? Cincau ker? Kalau rasa cam cincau best lah


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno