Sunday, November 14, 2010

Tadi I ke Party Birthday Iris dotter Mummy Ayu....

Hari ini sambutan birthday IRIS yang ke 2
Ini Mak kepada gegirl yang dirai kan....
dua-dua pakai baju baru...wangiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jer bau kedai.


Ya..dengan bangganya.....I menjadi tetamu pertama yang hadir tolong-tolong apa yang patot! eheheheheheheheh..sian ayu kena paksa pakai baju .....oh! maksud saya bukan ayu tidak berbaju selama ini..tetapi baju baru yang lebih afdal etika pemakaiannya......

I memaksa kanak-kanak yang tidak berdosa itu mengambil gambar.......kanak-kanak tersebut juga dipaksa untuk memakai baju baru...lihat sahaja Iris...seperti bawang putih rupanya......siannnnnnnnnn

 Ya!!! inilah gegirl yang diraikan..
Happy 2 tahun IRIS delecious!!
Ya..Iris ketika ini masih tidak memakai baju baru..
beliau mengawal rapi meja hidangan...sambil menjeling tajam
ke arah saya yang kelaparan tahap maximum....
sabar jer laaa...

 kaki saya bergoyang tanda lapar......
tapi di dalam gambar ini kaki saya seakan kaku terkedu gitu.....
 Isk..isk..isk...tetapi besday girl tidak mahu kalah...beliau juga ligat menggoyangkan kakinya..
tanda..."AWAS!!!! Jika kamu berani menyentuh makanan itu!"
 tengok tu?????? beliau menjeling lagi......
 dan beliau tetiba protes dan histeria pabila sesusuk tubuh menghalang pandangan beliau.....saya terkedu......tidak mahu memberitahu tubuh siapa kah itu.....
 Ya...saya sempat mengsnap gambar si abang curi2 buka hadiah si besday girl..."habis la ko bang!!!!!!"
kantoi dengan si besday girl...si abang pura-pura tak nampak...dan cik Netty pura-pura menjamah makanan yang di jagai oleh besday girl  tadi..
kenyang juga akhirnya!
eheheheheh

banyak lagi gambar I ambil tadi....
but biarlah tuan punya party birthday yang cerita dulu ya....
nanti i sambung..esok-esok ke yer..
ok..I kerja nie....selamat berumah terbuka kengkawan :0

Me Naughty..me Netty

6 comments:

nieda said...

mesti meriah birthday girl ni

notti netti said...

meriah..tapi tadi Net sampai dulu..so net jer la..and family mummy ayu...

mama tisya said...

ko kena la smp awl sebba ko wt kek utk iris...naper kj ari ahad:-p

notti netti said...

aimi- bertugas demi negara hehehehehe

karipapsayur said...

bole pulak budak ni duduk diam yeee

mummy_ayu said...

woit...kantoi tul ngan ko..sabar je la..he he he...apa pun ma acih sgt..semua sedap & tomei sgt!!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno