Friday, November 12, 2010

Hmmm..korang nak aku ubah syarat penyertaan GA aku ke?????? cakap bebetoi......

setelah di baca isi hati korang...aku dapati, antara komen korang ialah -

- Syarat penyertaan aku buat susah.....(sesusah lagi jawab exam law, aku rasa...eheheheh)
- Takde printer kaler ......(alooooh bos korang tak kan pakai printer itam putih?????....korang gula2kan bos korang, guna jap printer kaler dia....pastu promote dia, kot dia nak join jugak.....free jerr.....kang tak ajak, dia kecik ati.)
- susahlah nak print..........(alaaaa print jerrrr, bukan aku suh lukis gambar anak aku kan/...kan?...kan?....)
dan
- nak tungguh saat akhir GA, takut plagiat/copycat....(ooooo....pandai korang ehhhhh.....kalau time exam boleh jer meniru...time GA aku lak..tak kasi nak tiru....isk isk isk.....)

okee...setelah ditimbang, disukat, diukur panjang pendik gemuk kurusnya alasan korang....jadi aku dengan ini....ingin melonggarkan syarat penyertaan ini...yaitu........korang boleh print 
 HITAM PUTIH!!!!!......apsal aku rasa lobang idung aku nie cam besooo jer......TETAPI!!!!!!!!!!! janganlah bikin gambar tu seperti melepas batuk di tangga. Kalau boleh buat super best..seperti melepas batuk berkahak atau batuk berdarah di tangga. Biar nampak....korang bersungguh2 nak menangkan bean bag tu.......boleh????????

so, itu jerlah.....kalau nak aku longgarkan lagi syaratnya..aku pun terpaksalah longgarkan sikit hadiah nak kasi nanti.........muahahahahahahahahahah..............

apa-apapun......selamat berGiveaway!!!!!!!!!!!!!!!
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

printer opis aku ada password...certain org je leh dpt password...hahaha

tkpe sure ada yg join tu..depa tgu saat akhir je...

jgn lupa join giveaway aku ye...aku tau ko suka mkn2 free:-p

Mama Zharfan said...

me memang guna printer kaler kat library babe..kena byr 40 pence ie RM2 per pcs--me sanggup ajer sbb nak menang!! siyes me dh buat entry and draft,tunggu nak post ajer, few days sblm due date!! tunggu!!!! and me memang bersusah payah tau :) tak caya tgk nanti!!

notti netti said...

sabar jer la:)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno