Monday, April 4, 2011

Perhatian! Sila Jangan Korek Bontot Sesuka Hati....Ada Orang Nampak Daaaaaa.....

Ya...entry ini aku tujukan kepada sesiapa yang rajinbnor korek/garu bontot...tak kiralah apa sajork alasan korang....sependar terselit ker.....perselisisan pendapat kat area 'adik' korang ker..... SILA CEGAH PERBUATAN TERSEBUT BILA BERADA dikhalayak ramai.......

Aku tau..akupon kengkadang ter'buat jugak aksi luar kawalan nie.....tapi aku berlapik laaaaa...cover cecelah geng...ini...aku tengok terkerok-kerok depan orang...err maksud aku....orang yang mengeruk tu tak perasan aku..tapi aku perasan dia......ini boleh menyebabkan amarah! tau tak.....eheeheheh.....err..aku tak delah marah sangat...sebab yang digaru empunya adik sendiri....(apa kes tetiba nak garu adik aku kan?).....tapi tetap aku tak selesa......dan aku tau..kalau gatal datang...memang emergency kita akan garu tanpa sempat di road block-road block lagi......eheheh..ya! aku faham..tapi berpada-padalah..sekali garukan ker...2 kali garukan ker..its okey..ini kalo dah garu naik juling2 mata...errr...go get a room laaa.....garu puas2..nak guna garpu pun boleh.....
Ambik dari miellennium.blogspot.com :)


Oh! jjangan risau...perkara ni tak berlaku kat opis aku...just..aku tetiba nak cakap..sebab banyak kali secara spontan aku jumpa aksi ini.....(err aku pun kengkadang terbuat gak)........
dan yang paling taksub aku pernah tengok...aku bukan skodeng eh...nie aksi bersahaja.....korek/garu bontot then cium....errrrr????? NO COMMENT!

apsal aku sensitip? bontot orang..suka hati dialah!.....ada bontot orang tu kesah??????

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno