Friday, April 8, 2011

EEeeeeeeeeee Tadi Mood Aku Baiik jer berbachelor Party ngan Geng-geng bloggers yang best......tapiiiii ..isk...

Salam allssssssss

Aku baru boleh buat entry sekarang....dah nak balik baru buat eheheheh
Tapi tadi bachelor party memang best!..seronok aku sakat mamatisya, kalau boleh aku nak sakat dia sampai pengsan....tapi sekejap bnor masa, yang memerlukan aku balik ke ofis...

And thanx all. suzie.com, Mummy Ayu and watie...sebab bagi banyak hadiah..oh! ya..Aimi pun...kang tak letak nama .kena marah. Banyak gift hari nie......oooo mementang aku tak berapa stim kat Fridge Magnet...habis korang nak berebut aku punya..cannot laa...orang dah bagi, tak elok aku bagi kat korang....walaaupun aku ada hint-hint kat si tukang beri...yang aku nak jual FM tu..muahahah.....takpe, rumah aku ada peti ais..boleh jer aku tepek.....muahahahah

Balik ke ofis, aku serious balik, banyak kerja..tetiba......haa dah nak mula masuk topik aku tak kenan.....nie pasal seseorang kat ofis aku, yang sepatutnya membantu kerja-kerja aku.....but the end..aku yang nak marah..tahan marah...sebenarnya.....

Mana taknya, sebelum nie, takdelah kerja datang melambak, kalau adapun sikit2.....and dia keep on complain that dia boring takde kerja.....aku memang la sentiasa ada kerja, kalau habis kerja ofis, aku siapkan assignment...sooo tangan aku menaiiiip jer kerjanya......akupun banyak kali kata kat dia, relaxlah...kengkadang aku malu, tak tau nak bagi kerja apa kat dia...sebab dia asyik kata boring.

So, nak dijadikan cerita, hari nie start pagi tadi, dah banyak file masuk yang aku perlu buat tindakan serta merta, makanya, aku pun buatlah, bila dah siap aku pass kat dia nie..sepatutnya dia yang taip..but computer dia rosak..fine..aku taip sendiri.....then aku dah buat semua, aku mintak dia buat memo and check apa yang patut...kat sini pun, dia dah muka masam....hai..kata nak kerja, aku kasi kerja, tarik muka pulak.....dah la tu, typing error langsung tak check..aku gak yang kena.......takper..sebab mood aku baik....nak ke bachelors party la katakan.......

dah yak yak yea kat BParty, ada dua fail urgent datang...aku buat.....yang dia dah kata sakit kepala...haiii kata sebelom nie boring......aku taip lagi......

Yang aku hangin nie, sebelum nie baaaik jer dia kata aku lembab.....kengkonon slow buat kerja...dah bila dah ada kerja urgent, aku buat cepat...ko lelambatkan pulak.....bila suruh buat surat, berteraborrrrrrr......haish...kerja nak cepat jadi lewat......sorrylah kepada ehem! aku terpaksa nak bertegas, sebelum nie boleh yak yak yea...tapi kalau kerja urgent ko buat sambil lewa, and tak taau...siapa tak hangin.....yang kena tegur, aku bukan kau....silambam!!!....

Nak marah tak marah...tak jadi marah sebab teringat Aimi, Suzie, Watie and Ayu buat lawak ntah apa-apa tadi.......

Pssst- jom lah join geng bachelor..musti dapat hadiah or gift2 yang enak2..muahahahah

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Suziey Ahmad said...

aisey spoil mood btl..seb bek xspoil sgt..ko mkn je kerepek amy bg tadi walaupn belum goreng..klu tgh marah mkn bende mentah pn sedap..ekekekk:D

mmg syiok arr party tadi..meriah gitu..hehe

mama tisya said...

kita bako je...hahaha.....tkleh ajk org lain, nanti adiah kena bli byk...giler keji kn hahahahah

BabyIntan said...

Wooo 'berasap' betul nett nie...hee hee :D

Lates n3: Monkey Smile!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno