Tuesday, April 5, 2011

Ya, tinggal beberapa jam sajork nak berbuka.....sabar net..sabar net...budak ofis makan depan ko..anggap jer chooobaaaaannnnnnn.....

Ya....nefsu aku sedang diuji tika ini....
Tadi big bos and office mate makan nasi kar4i depan bilik ofis aku nie..aku sabo laaagggiiiiii....
sekarang nie..Kerani ofis aku lak tengah siyok makan goreng pisang panas and taufu bakar...nie aku nak pinjam statement Usop nie.."Kita bako jer!"......huh..dugaaaannnn..akupun tadi lek er tertido dari kul 2.30 sampai 3.30...bukan sengaja eh...t.e.r.t.i.d.o.........itupun aku terjaga sebab laungan nyaring si akak Maya Karim bercakap...huh! tetiba termasuk suara dia dalam mimpi aku tadi...dah macam alarm clock.....then tetiba lak Mummy Ayu call.....gossip panas jap...baru aku bebetoi sedar and segar.....seee..Ayu nie kasi puasa aku kureng.........

So....peang nie nak berbuka apa eh?..pasar ramadhan nan ado.....hmm aku nak beli sesiap lah, nasi goreng, goreng pisang, air, keropok lekor, oh! ya..kalo sempat nak singgah ayam mas..beli sekotak....huh! tak sabar nak berbuka karang....eheheheheheehhe..........

suka...suka.....err esok taknak puasa...lusa baru puasa...esok nak breakfast apa eh??????
eh! tetiba nefsu baraqah aku memuncah......
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno