Friday, April 15, 2011

Semalam Prof Belanja Kami Ibu-Ibu, Bapak-Bapak, Dara-Dara dan Teruna makan N.Lemak...

Huhuhu....semalam aktiviti aku..dari pagi bawak ke malam asyik makannnnn jer..
Bukan makan yang lite-lite eh...yang berats-beratss....
Ini Jadual pemakanan sihat aku semalam...

Pagi, 8 .00am (tepat) - breakfast Nasi Lemak Kerang....habis satu bungkus tanpa share.....
12:45pm - At SOGO - makan Nasi Ayam and Coke + Pritzel....alhamdullillah kenyang.
6:00pm - Makan Kuew teow tomyam and tembikai laici - kawan belanja kat UiTM
7:00pm - Makan Nasi Lemak + Kek + wade - Prof buat hi-tea ) makan lagiiii.....
8:30pm - Kat rumah, ask hubby (terkejut dia ada kat rumah) dia dah makan blom?....dah tentu dia cakap blom!. So, bikin ayam masak merah cili padi and telur bungkus lemak berkrim eheheh - konon nak masak untuk hubby sorang..last2 aku join sepinggan kecik....eheheheh...and coke.......

amacam??? dasyat tak menu aku?......

Prof saya yang berbaju hitam tu eheheheheheheheheh

Me Naughty..me Netty

1 comment:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno