Thursday, April 7, 2011

Cuainya sayaaaaa..........nyenyaris nak panjat dinding bilik ofis........

Assalammualaikum semua dan Salam seahtera (Saya berpuasa kembali)

Semalam tak tahulah why and why and why........nak marah atas kecuaian diri sendiri, sebelum nie takdo lak nak cecuai...(ceh!)

Petang semalam last seminit buat assignment (biasalah last seminit baru idea datang)...kelam kelibut buat cut sana paste sini..plagiat sana, plagiat sini....huhuhu....jujurnya berbicaraa. Aku keluar ofis pukul 5.45pm...arhhh! Itot, habislah, jammed gila macam kelmarin...mau pukul 7.30pm sampai ke kelas...nak, nak pulak ada presentation...ayark!....so, dah print out semua paper aku keluarlah dari ofis dan baca memacam doa jangan kasi jammed.....and it's turned out to be..NO JAMMED at all....sukak hati wooooooo.......lajuuuu jer aku drive and sampai leh lepak kat Petronas exit tol bukit jelutong lagi....aku sampai kelaspun pukul 6.15pm and aku orang ke-3 sampai....aci tak...?

Mula-mula berdebarlah jugak nak present kan?...group project aku tak nampak batang hidung lagi......alih-alih lecturer kata postpone nextweek....huk aloh! asyik postpone jer.....nextweek dahlah hari terakhir kelas...then aku cuti sem!!! yeppi.....!!!

Soo, bedebuk bedebak, kelas habis pukul 9.10pm...aku berdesup balik KL. Aku singgah maybank bangsar...bayar apa patut....then aku balik rumah......and you know what?...nie aku dah depan pintu rumah nie...nak terkencin dah nie..sebab aku tahan stock punat kencin dari petang.......

Korang tau?....terkial-kial aku geledah handbag aku cari kuci rumah bentuk teddybear...haremss tak umpa...aku memang dah nak terkencin sangat nie.....kalau zman anak dara, leh lagi aku peram kencin sampai 8 jam...nie dah jadi mak orang...aku tak tau aku mampu bertahan sampai tahap mana.....aku maki2 comel dalam hati, then aku turun cari kat dalam kereta yang dah ghupa sampah masyarakat (teringat dialog lecturer aku malam tadi.....dia kata dia macam sampah masyarakat sebab sibuk....aku BLUR.....apa maksud dia, yang aku tau, SM nie, orang isap dadah jer)

Aku cari dalam kereta nan ado, aku call laki aku...*kena sound comel-comel* sebab aku kaco dia kerja....haishhh....so nak taknak, aku terpaksa ke ofis....tempat suspek kunci aku last ditemui. Time dah pukul 10.30pm, aku dah mula la nak marah, sebab terbantut niat nak buat cupcake tempahan orang. Sampai jer ofis, aku ke bilik gerakan ambil kunci pintu depan ofis, then aku masuk jer ofis aku (aku terfikir camno aku nak panjat?..dah le pakai kain....satu lagi, muat ker aku nak jelus masuk bilik aku?) panik satu ha..aku sensorang jer..dah le ofis aku paling hujung........tapi hati aku kembali berbunga-bunga sebab aku nampak ofis aku cam ada orang..sapo laa yang datang buat kerjo malam2 nie..baguih!.....check...rupanya anggota aku tengah dok photostat dokumen dia...nasiiiibbbbb...so dengan kuasa-kuasa yang aku ada..muahahahaha jahat!..aku mintak tolong dia ambil kunci dalam bilik aku...aku mintak tolong diia panjat dinding bilik aku dari luar dan terus terjun (aku gilo...tinggi tu)...anggota akupun cam..fikir bijak..takkan lah dia nak suicide semata2 nak ambik kunci aku yang tertinggal kat dalam bilik. So, dia just ambil kayu panjang and intai macam cerita P.Ramlee masam-masam manis tu..dia intai jiran sebelah........yang akulak, tak terfikir yang kunci bilik aku ada pendua......tersimpan kat lemari kerani aku......15 minit baru aku dapat wahyu yang aku ada kunci pendua.........dipendekkan cerita, aku dapat kunci, dan anggota aku kotor seluar dia sebab aku suruh panjat..ahh kejam!!!!!......

salam minta maap aku beri dan berdesupp balik rumah.....
ahhh pasni nak buat dua kunci rumah, satu simpan dalam kereta, satu simpan dalam handbag...
tertinggal kunci kat opis sebab aku kalam kelibut buat asgmt bukan cuai..ahahah
masih takmo ngaku.
Me Naughty..me Netty

1 comment:

Diamilikku said...

apa cerita kencin' tu...tahan2 akhirnya melepaskan hajat di mana??? ekekekekekekek


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno