Wednesday, April 27, 2011

Alhamdulillah, Rezeki yang Tidak Terhingga........Saya akan jaga Shannon seperti anak saya sendiri.....ehehehehee

Hari ini hari paling gumbira walaupun esok exam (tak baca satu patah hape lagi)
Pergi mamam with Suziey.com and Mummy Ayu.....at dominos
Thanx suziey sebab belanja makan......eheh merasa duit bonus ko!
Soooooooooooooo Happy Today!!!
Rasanya, tido dalam senyum kot today....kih kihkih....

Sebab? Si Shannon dah ada bawah jagaan saya......muahahahahahahahahahahhaha



Me Naughty..me Netty

4 comments:

mamasuri said...

cantik cik pinky ko tu..
ko exam esok yek..gud luck yek..
aku exam ptg lusa..business law..huhuu..pening aku..sbb aku pun tak study lagi ni..huhuhu

Unknown said...

Gud luck for da exam tomollow!

Si comel berambut MERAH: Wordless Wednesday-Part 6!

Suziey Ahmad said...

welcome..ok nnti aku jmpa ko lagi msti kurus..sbb ko xyah mkn dh kan..tgk cik kate jek dh kenyang alhamdulillah:p

mummy_ayu said...

wah..sudah masuk entry..suka2....
senyum manjang la ko..good luck dear for exam esok..ingat pesan aku tau.. :-)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno