Friday, April 6, 2012

Wah! pagi-pagi dah hot story.....kita tak bersalah nana......kan kan?

Dapat call and wassap dari Nana blogger......uist tergezut dengan isu panas nana...
unsangkarable...nana just nak buat pengesahan dari aku...akukan poliscopgaban!
so setelah ditelek dinilai sampai terkeluar bijik mata aku...
aku dengan berat hatinya "sahkan" mende tersebut.

isk isk isk.....maknanya kita tak bersalah nana
kita boleh sue balik ngeh ngeh ngeh
sebab buatkan jantung kita berdegup kencang 100km sejam tanpa rehat kat R&R.

memandangkan nana sedang bersiap sedia nak pakai baju sebelum ke ofis and aku pulak nasi lemak penuh dalam mulut kat ofis,
so kami ambil keputusan sambung gossip ni nanti
uishh mak panas kooooo!!!!!!

wartawan Aimi mama tisya.....cepat buat coverage!!!!! cepat!!!

psst sesungguhnya kita di pihak yang benar...sob sob sob
touchingnyaaaaa
rasa macam nak suruh Mummy Ayu belanja jer tengahari ni.

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Nana said...

see u in court!!
muahahahah
kebenaran berpihak pada kita

Nana said...
This comment has been removed by the author.
mama tisya said...

dasat wei...wartawan..hehehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno