Thursday, April 19, 2012

Aku ni!!! Selalu macam tu tau.......nyampah...

Mawrah diri sendiri..
boleh??

alohla...aku selalu berpe'el cenggini
tak elok betul untuk kesihatan.
ceh!!

aku ni kalo tengah kusyuk buat kerja.....and bila terima call or buat call mesti cam ntah apa-apa....
lebih-lebih lagi kalau nak jot down sesuatu....
style aku...aku akan tulis nombor telefon seseorang kat kertas mana-mana yang aku jumpa depan mata.
tanpa tulis nama owner telefon tu..
so sekarang ni...aku check balik nota-nota yang aku tulis no telefon orang...tapi aku tak tau siapa punya and ada yang aku lupa dah ni nombor telefon siapa..
so...mawrah diri sendiri yang membabi buta tulis nombor telefon tanpa penama.

adoiii..mawrahhh nya aku kat diri aku.
nak buat apa sekarang ni? telefon balik nombor-nombor tu and tanya..siapa gerangan orang di sana..
ayoo maluuuuuu...


ok...nak ke bandar Melaka..sorang-sorang...boringnya tugas sorang-sorang :(

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno