Wednesday, April 11, 2012

Second wishlist dah tertunai! yipeeeee yeay


Alhamdulillah,

Live talicast dari kedai barang electrik Tampin.

2nd wishlist sudah settle.....tu...tu...yang nombor 13 dalam senarai wishlist.

Tapi bukan atas hasil penat lelah sendiri..ehehehe ni atas hasil sponsor dari omak aku.
Eheheh yerlakan.....dah aku dok ushaaa mende alah ni kat kedai tadi...tak terniat pun nak suruh mak aku belikan..it just aku nak tengok harga food processor ni...masih sama or dah up sikit.
Tak sangka lak mak aku suruh pekerja kedai tu ambil untuk aku. Aku dah tolak dah....2 kali aku kata "tak payah la mak......mahal"......tapi mak aku kata...takpe....senang sikit mak nak blend cili hidup or daging kat rumah wen * house nickname* nanti.........
huhuhu sebab mak aku dah paksa...so nak buat camno...jangan lawan cakap mak..dosa!!!....kata ustajah aku dulu la....bukan aku kata...
so..rentetan daripada paksaan itu..terpaksalah aku terima dan settlelah 2nd wishlist aku untuk tahun ni.

eheheheh alhamdulillahhhhhhhhhh....yahuuu yabedibiduuuuuuuu!!!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

Aida Jelita said...

wahhh ni yang kena masak sedap-sedap ni dapat blender baru

Anonymous said...

Bestnya..makin hampir ke garisan penamat nampaknya heheheh

iduraz said...

perghh, aritu dapat kuali mak belikan, ni food processor laks..mak kamu nak anak angkat tak?muahahaha

mummy_ayu said...

best la mak ko...semua dia sponsor...makcik, saya nak jadi anak angkat leh tak? he he he..

Sidratul Muntaha said...

hohho..
aku buat cake guna menda alah nih.
ade lagi nyawanya...
agak2 maleh nak whip cream
aku guanmenda ni
good investment weih
nak beli kitchen aid tgh takde duit lagi

zurayusoff said...

hai salam kenal
hahahha....klakarr la
betul tu,ckp mak jgn dilawan
kalo mak dah suh amek
kena la amek
kalo tak amek kang dosa lak
hahaha

Aleyn said...

Wah...best tu...i punyer dulu dah ranap...huhu

SJNathaniel said...

seronok kan Nett kalau emak yg tunai kan impian kita..huhu..

no 15 tu,saya doakan.amin


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno