Saturday, April 14, 2012

Teringin Nak Buat Napoleon Cake....


haaaaa........inilah rupanya Napoleon Cake
*bukan aku punya...ambil dari blog orang*
sebenarnya akupun tak pernah rasa cake yang hmmm aku tak tau la nak kata apa.
tapi sebab ofis mate aku yang baru balik dari Rusia inform that cake ni sedap and fehmes kat sana...so aku teringin nak buat

so far bahan-bahan nak buat dah ada, cuma time jer tak ada lagi
aku nak buat and kasi ofis mate aku tu rasa..kalo dia kata ok
maknanya berjayalah


nampak macam lasagna pun ada ha
tapi kat Rusia ofismate aku kata kalo beli using our money
almost RM170 tak silap
huhuuhuuuu dasattttt

insyaallah aku buat isnin nanti...
cuma tak tau tahun bila..ngeh ngeh ngeh
'
'
senyummmmmmm
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno