Sunday, April 8, 2012

Takde Apa Yang Lebih Menggumbirakan Bila Mak Belanja Beli Kuali

Tajuk pun dah panjang. Aku jarang beli kuali. Selalunya ambil mak aku punya. Tapi kali ni happy gila bila mak aku suka rela *sambil bebel* belikan aku 3 jenis kuali. Lain macam pulak perasaan shopping kuali dengan shopping kasut.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Emy Omar said...

Sama la kita..tak pernah hayat beli kuali.Sama ada ambik yang mak kita punye atau mak kita yg belikan ngehehehe hari tu diaorg pegi Langkawi gigih mak ayah kita belikan kuali tefal utk anaknya ini.(sebab masa tu Sale) :D

mummy_ayu said...

wah.mesti best ko masak..kuali baru la katakan...

off coz la lain..kasut ngan kuali babe!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno