Monday, April 14, 2014

Diary Diet hari ke- 5

Hi....ok sekarang ni aku stroy diet hari ke 5 which is hari Sabtu.

Mesti korang ingat aku nyesalkankan sebab makan banyak on Jumaatnya. Muahaha langsung tak muahahaha. Riak sangat aku ni ha. Segala amalan...cheeewah! segala kalori yang berlebih, aku catatkan dalam buku Diet aku (nanti aku tunjuk bila dah semengah sikit buku tu). 
Apa aku buat dengan kalori berlebih tu??? hahahaha nanti aku cerita. ok

Hari ni korang tatap dulu menu diet aku 

Breakfast, setengah biji buah pir, apple hijau and satu cawan susu. Blend kan. Lalu minum airnya.




Seyes!!!! tak sedap!
uweeekkk tapi aku gagahkan juga. Kalo letak caramel hamboiiii baru mabeles!!! (in your dream netty)

Breakfast kalori: 268

Lunch pula, makan nasi ayam 'The Chicken Rice Shop'. Aku makan ayam stim jer...and sup.

kalori Lunch: 173


Dinner......bawa family aku makan asam pedas kat melaka.
Hmm...aku sebenarnyakureng skit asam pedas ni. Tapi dah itu je menu yang ada kan. Soaku rasa dalam 5 sudu kuah asam pedas tu. Kira juga ke kalori eh?....ahahahah 

aku anggarkan kalori asam pedas: 60

So total kalori: 501

1 comment:

Anonymous said...

First time tahu ada menu telur ikan masak asam pedas tu ween


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno