Friday, April 18, 2014

Bermain dengan Warna

Hmmm korang berani tak nak warnakan ruang tamu korang dengan warna-warna yang agak daring atau berani? 
Akupun suka kalau ruang tamu aku nampak lain daripada yang lain tapi adakah aku cukup berani untuk bermain dengan warna?. Kebanyakan majalah hiasan ruang tamu yang aku belek dan lihat satu persatu, mostly ruang tamu di Malaysia ni menggunakan warna-warna coklat, putih, hijau lumut, kelabu cair dan krim kiranya yang lembut-lembut and sedap mata memandanglah. 
Akupun nak pindah rumah nanti terasa nak warnakan ruang tamu dengan biru kekelabuan. Hmmm warna apa tu?.... 

haaaa lebih kurang cengginilah warnanya. Lembut jer.

Tapi......masa demi masa berlalu otak akupun makin bercelaru. Alih-alih teringin pula nak warnakan dining room rumah dengan warna yang agak hmmm....extreme lah bagi aku. Contohnya macam kat bawah ni.


haaaaaa berani tak catkan warna purple terang dengan set sofa warna ala-ala gold?. Aku memang tertarik habislah dengan kombinasi warna ni. Tapi adakah my other half pun tertarik?.....

ok, ni pula area santapan. Awwww sangat tertarik oooo dengan warna cenggini. banyaklah barang yang terpaksa digold kan.


dah tu jer.....
korang layan jer mood aku ni ahahahah

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno