Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru........Tanpa kamu, Saya bukan 'SAYA' Hari Ini....

Selamat pagi semua...
bagaimana cuti sabtu ahad kamu?

Saya? ya, gumbira......mak saya berada di KL maka saya makan yang enak-enak sahaja Jumaat, Sabtu  dan Ahad...malam ini juga dijangka makan enak.......(nampak my mom beli udang galah besar tangan semalam)

apa-apapun.....saya nak wish semua Para Guru/cikgu/sifu....selamat hari guru...wah! hari ni datang makan kat kelas and dapat hadiah dari anak murid la ye?.....seronok jugak jadi guru ni......

And yang paling penting sekali to my lil brother......Faizal...yang mengajar di sekolah rendah di Klang......saya ucapkan selamat hari guru.......mesti dia dapat banyak hadiah macam tahun lepas............

bila hari guru nie, teringat bekas-bekas cikgu saya....since saya banyak bertukar sekolah..so banyaklah guru yang saya ingat....(yang garang-garang)...........

cikgu cina (saya lupa nama dia) time saya darjah dua di Methodist girl school, Ipoh, dah kena sebat tangan dengan kayu drumstick...(kelas muzik) sebab tak bawak buku muzik.......hijau jingga tapak tangan...ada line kena sebat ngan kayu tu. Tapi saya tak ngadupun kat mak...sebab tau salah sendiri (half of my class tak bawak buku muzik eheheheh). Tapi thanx cikgu...sebabkan cikgu sebat tapak tangan saya, saya dah pandai buat kek dengan jayanya...ehehehheeh

cikgu Chris - Indian ( ngajar bahasa English)......rotan sentiasa di tangan...kalau tak dapat jawab grammar, siap lah..dia pukul. Bukan pukul murid...pukul meja...eheheheheheh...tapi sentap jugaklah kalau dia pukul meja...zamn dolu-dolu...murid semua cepat sentap......sekarang nie, ko pukul laaa apa-apa pun...budak buat dono jer. kalau terpukul peha...haa get ready kena saman or nama cikgu famous masuk paper.

then cikgu hasnah - cikgu disiplin kat sek men Zainab 1, Kota bharu.......semua orang takut dengan dia....tapi dengan saya...dia baik...siap boleh berborak sama dalam kelas. Sebab?...saya dengan dia sama-sama anak polis...muahahahahahhahahaha.........

tanpa kamu cikgu...saya bukan saya hari ini........sekian.

okeee...itu jer laa sambung nanti...tetiba hidung tersumbat...


Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno