Monday, May 23, 2011

Pagi-pagi dah memerut...

Selamat pagi....

Semalam tidur lewat, dekat nak pukul 3 pagi baru terlelap. Habiskan baca novel (tajuk lupa pulak) yang baru dibeli malam semalam. Best jugak. Tapi tak habis baca lagi......dah habis baca nanti aku buat review.

Dan pagi ni jugak perut aku lain macam je.......tapi malas aku nak layan. Sbb bangun lambat sepuloh minit dari kebiasaan. Bila sampai jer kat ofis......apa lagi...memang seyesnya memulas......sebab aku makan meggi ke malam semalam?........

So....diawal sore more...aku dah memerut kat dalam toilet ofis.........puas!
Perut dah oke....tapi buat hal lagi.....

lapar pulak...adehhhh.........

psst- semalam kat midvalley (malam) penuh giler orang bergambar dengan kapal pirates tu.......aku jugak nganga-nganga tengok diaorang berposing sakan.....

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno