Wednesday, May 11, 2011

Contest Sikecil Bersama Payung



syarat2nya:

1. terbuka pd semua follower MummyAyu -aku follower ko kan?

2. buat satu entry pasal contest nie, - dah

tepek banner tomei tu..link bank ke blog Mummy Ayu - dah

and tepek jugak sekeping gambar

sikecik tomei bersama payung - dah..dengan kaki bapak budak aku tepek


(kids umur bawah 4 tahun) - ngam-ngam

3. tinggalkan link entry kengkawan tu..kat entry Mummy Ayu - dah...kalau ko tak perasan..aku tak tau nak cakap apa...


tarikh contest nie..dr hari ini

11 - 25 Mei 2011 (2 minggu) - uisssh lambat lagi..aku dah siap dah.


Senang jer....(senang sebab gambo aku dah ada)....muahahahah...



Haaaa...ini gambar yang I pertaruhkan.....ini jer gambar yang adapun....
Muhammad Danial Al Imran, time nie umur dia errrr...berapa ek?....tak silap 1 tahun lebih kot...sebab baju yang dia pakai baju birthday time umur dia genap setahun (Mummy Ayu yang suruh beli)

time nie, we all nak gie makan-makan kat Amcorp Mall, with my family
sambut birthday my dad kalau tak silap.
And hujan tak berapa lebat..rerenyai jer.....
and dia nak sangat pegang payung tu..sooo
here we go
harap penyertaan I dalam contest Mummy Ayu diterima

adios amigos!
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

ok..lulus babe..diterima..
good luck!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno