Tuesday, May 10, 2011

Ke Birthday Party Kyra anaknya si Adlin Ngandung.........

Betulkan tajuk en3 aku tu? kalau tak betoi..korang ubah jer sendiri..ek...

oke....last saturday I ke KFC makan ayam..takkan sesaje datang melawat ye dok?...
I makan ayam 4 ketoipun belas ehsan Si Adlin....sebab anjur 3rd birthday Kyra.......orang kata rezeki jangan ditolak..bala jangan dicari.......eheheh so aku tak tolak rezekilah nie.....eheheh

seyes I tak gheti mana letaknya KFC Setiawangsa.....tu terpaksa ikut belakang vontot laki Mummy Ayu..just nak ke sana......(aI ikut belakang kereta dialah!..bumper to bumper).......I kan single mother...laki kerja..anak-anak kek kampung...tu yang terpaksa ikut laki BFF ke sinun tu...eheheheheheeh....

Sampai je kat party tu...husband Adlin dah nampak I....yer..kek dah sampai..kaatanya..(I ikut gerak bibir laki dia eheheheh).....sebab I si tukang buat kek and kek cawanan and cokolatan pop.......memang tergezutlah at 1st sampai ada 3 kek..jenuh mamam kek jolah haaaaa......

so..without membuangkan masa..meh kita selidiki dan pelajari sedikit ilmu-ilmu di dalam foto di bawah ini...mari?!!!!!


hok nie namanya kek dengan kek cawanan....I buat tanpa bantuan jiran sebelah rumah atau BFF..forever le konon......tapi dia bantu I dalam menyemponcher gambo si gadis strawberry shortcake tu....eheheh


sila teleengkan kepala anda sedikit....
lihat...banyak kek kan...kiraan dalam nombor ganjil..
di mana kek ke 3....oh! kek ke 3 tak nampak..ada kat hujung tu
si greentea cheese cake.....aku mamam bahagian base dia jer..eheheh


hadiah yang disediakan oleh pihak KFC dan dibeli oleh Maknye si KYRA....ehehehe
aku pun nak..tapi aku malu..nak pinjam anak orang..dah kompom-kompom mak diaorang dah jeling dulu
psst depa pun nak adiah pree gak oiii...


haaa..yang nie dah tentu-tentu aku dapat..sebab aku datang ambik sendiri kat tangan si Adlin...
kecik limpa aku kalao aku tak dapat gift nie tau!


haa....ada aku....mesti ada minah nie.....
kan?..kan?..kan?


oh! nie promosi hari ibu sebenarnya..
aku anak gadis yang bayek..\
dan si biru tu ibu yang penyayang.....
siannn anak dia kena penyet......ibu penyayang katakan...


Ya! si birthday girl amat susah memberi kerjasama untuk bergambar..
takper..nantgi umurnya gneap 15 tahun..
tak payah suruh bergambar..dia otomatik enterframe semua foto orang....
ehehehehe


hmm....budak ini amat senang diambil gambar...nyanyi sahaja lagu negaraku/....
dia pasti berdiri tegak cam tiang..
bagus anaak suziey.com ini..


Mua, Mummy Ayu and Suziey.com...
apa leh I katakan lagi....
kami semua kuat makan!


last sekali..gambar family birthday girl

huhuhu happy birthday Kyra......
semoga jadi insan berguna cam ahcik eh?...


Me Naughty..me Netty

3 comments:

Myalycia said...

haha.. trgelak alycia bc entry net.. tq kat net sbb pinjamkan lipstik.. bole adam mng haha..

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

aduhaii tajuk N3 tu paling tak tahan hahahha tang ujung tu hihihi...

mmg risau kalau kek sampai lambat siap ngan cupcake n Lollichoc lak tu..darah i jap turun jap naik sib baik tk terberanak kat situ hahha

apa2 pun Tq sbb sudi menghadirkan diri..licin tau kek u nett thn depan Insyallah leh order lagi hehehe

notti netti said...

alicia- haha...xpe....maap laa takleh tolong carikkan uban eheheheh

adlin- best ape tajuk en3 tu eheheheheh. glad that u loike my cake.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno