Wednesday, May 11, 2011

Semalam Panas kan?......Rasa nak vogel jer tido....

Salam hari Rabu tak terkata (wordless wednesday kata ko)

semalam, kelmarin memang suhu agak panas......I yang tak banyak dosa ni pun rasa gak bahang panas nye.....
tidur malam tadipun pakai dua kipas..nak pakai air-cond, kang I flu lagi......katapun baru baik sakit.

bila sembahyangpun rasa peluh menitik-nitik......uissh dasyat penangan musim el-nino nie......

yang paling best tu....rasa macam nak pakai baju kecik jer kat dalam rumah...tapi terpaksa fikir dua kali sebab langsir jarang, kang ada yang dok rakam video kang.......(hmm kena fikir tukar langsir yang lebih gelap.......nanti)......

hari ni pun maybe panas terik.....hmm...semalam after ofis lepak midvalley.....hari ni nak lepak mana pulak eh?.....
Me Naughty..me Netty

2 comments:

mummy_ayu said...

wah...ku lihat purple kat sini..comei2...

♥e'in♥ said...

skrg nie bile mlm je mesti panas..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno